וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה הביסה 1:4 את קייזרסלאוטרן ושכטר

הישראלי חזר להרכב, אך ראה את קבוצתו מובסת בבית וסוגרת משחק 16 ברציפות ללא ניצחון. לאוטרן 6 נק' מתחת לקו האדום

המחזור ה-26 בבונדסליגה יושלם הערב (ראשון) עם שני משחקים בעלי השפעה משמעותית מאוד גם על התחתית וגם על הצמרת. במשחק שפתח את יום המשחקים הובסו קייזרסלאוטרן ואיתי שכטר 4:1 בבית על ידי שאלקה, במה שעלול להיות משחקו האחרון בתפקיד של המאמן מרקו קורץ. גם המשחק השני נגמר באותה התוצאה, כשהאנובר ניצחה 1:4 את קלן.

קייזרסלאוטרן - שאלקה 4:1

השדים האדומים נמצאים במשבר, אפשר לומר אפילו משבר חמור. קייזרסלאוטרן רשמה משחק מספר 16 ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום האחרון עם 20 נקודות, שש פחות מאוגסבורג והמקום ה-15 בו נשארים בליגה. איתי שכטר חזר להרכב לאחר תקופה ממושכת, אך גם הוא לא הועיל במיוחד ללאוטרן שנמצאת בדרך הבטוחה לליגת המשנה. לרויאל בלוז זה היה ניצחון שלישי בשבוע בכל המסגרות, כשבפעם השנייה ברציפות הם חוזרים מפיגור ל-1:4, כמו גם מול טוונטה בליגה האירופית. שאלקה נותרה רביעית, אך הגדילה את הפער שלה מהמקום החמישי ל-10 נקודות.

לאוטרן עוד פתחה טוב ועלתה ליתרון בדקה השלישית כשכדור חופשי של כריסטיאן טיפרט מצא את הבלם הברזילאי רודני, שנגח מקרוב פנימה את ה-0:1. שאלקה חיכתה עד הדקה ה-39 כדי להשוות, אבל זה היה שער ששווה לחכות בשבילו. קלאס יאן הונטלאר העביר מסירת רוחב ללואיס הולטבי, שבעט טיל מ-18 מטר לחיבורים כדי לקבוע 1:1. החלוץ ההולנדי כבש בעצמו בדקה ה-45 כשסיים מתפרצת נהדרת בבעיטה טובה פנימה כדי לכבוש את ה-38 ב-37 משחקים שלו בכל המסגרות העונה במדי שאלקה. כריסטיאן פוקס בישל לו.

החגיגה המשיכה בדקה ה-51 כשג'פרסון פרפאן השאיר כדור לראול, שבעט טיל לחיבורים מ-20 מטר כדי לקבוע 1:3. בדקה ה-81 השלים הפרואני את החגיגה כשסיים מתפרצת בקלילות לאחר בישול נוסף של הולטבי וקבע 1:4.

האנובר - קלן 1:4

שני משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון נעצרו היום מבחינת הקבוצה של מירקו סלומקה, שהצליחה לחזור לנצח ועוד עם הרבה סטייל. האנובר המצוינת הביסה 1:4 את קלן ועלתה למקום השביעי בליגה עם 38 נקודות, בעוד הקבוצה של סטאלה סולבאקן נותרה במקום ה-13 עם 28 נקודות בלבד, שלוש מעל הקו האדום.

לארס שטינדל העלה את המארחת ליתרון כבר בדקה ה-19. בדקה ה-43 הצליחה האורחת למצוא את השוויון משער של קווין פצוני לאחר בישול של סלבומיר פשקו. אלא שבמחצית השנייה הצליחה האנובר להתעלות וכבשה שלוש פעמים, כשיאן שלאודרף מתחיל עם פנדל בדקה ה-61 ומאמה בירם דיוף המצוין השלים צמד בדקות ה-67 ו-83.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully