וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 דרמטי בין אודינזה לנאפולי

הזברטה הוליכו 0:2 בדקה ה-81, אבל קבאני השווה עם צמד והשאיר את לאציו במקום השלישי, למרות הפסד 1:0 לקטאניה

לאחר שיובנטוס פתחה אתמול את המחזור עם ניצחון ענק על פיורנטינה, ומילאן גברה בחוץ על פארמה, ניסתה לאציו לשמור על קשר עין עם המובילות, אבל נחלה הערב (ראשון) הפסד ביתי לקטאניה, 1:0. מי שעוד איכזבה היא אינטר שסיימה ב-0:0 חלש במיוחד מול אטאלנטה, בעוד ערן זהבי רשם 18 דקות ב-1:1 של קבוצתו, פאלרמו עם לצ'ה מהתחתית. את הערב נעל קרב הצמרת בין אודינזה לנאפולי, שהסתיים לשמחתה של לאציו השלישית ב-2:2 דרמטי.

אודינזה - נאפולי 2:2

שתי קבוצות המדוכאות מהדחתן מאירופה (נאפולי מליגת האלופות, אודינזה מהליגה האירופית) נפגשו בפריולי לקרב מותח על המקום השלישי. העימות המסקרן הבטיח וגם קיים, כולל דרמה גדולה בסיום. נאפולי אמנם נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אבל מנעה מאודינזה לחלוף על פניה ונותרה במקום הרביעי, רק נקודה פחות מלאציו. הזברטה יכולים רק להצטער על איבוד יתרון שני השערים ממש לקראת הסיום.

נאפולי הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל מהלך מצוין של אודינזה הוביל לשער היתרון. אנטוניו די נטאלה שלח בצד ימין את דייגו פאבריני, שהעביר כדור רוחב אותו המשיך פנימה מקרוב ג'אמפיירו פינצי בדקה ה-28. אותו פינצי כמעט השלים צמד עם נגיחה לקורה בדקה ה-52, כשעל הריבאונד היה די נטאלה שכבש את ה-19 שלו העונה. פאבריני הורחק בצהוב שני בדקה ה-60 ואותו אירוע שינה את המשחק. רבע שעה לאחר מכן עוד עצר סמיר הנדנוביץ' פנדל של אדינסון קבאני, אך האורוגוואי לא התרגש, צימק בבעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-81 וגם הצליח להשוות חמש דקות לסיום.

קטאניה - לאציו 0:1

אחרי ההפסד הביתי הכואב לבולוניה במחזור הקודם, ידעה לאציו כי אם ברצונה לשמור על קשר עין עם יובנטוס והמקום השני, היא חייבת לחזור למסלול הניצחונות, אבל לצערה, השקיעה האיטית שלה נמשכה גם הערב. האורחים היו קרובים למצוא את הרשת בדקה ה-12, אבל ההזדמנות של אלחנדרו לופז הלכה לאיבוד, המומנטום של לאציו הלך ודעך, ואל המחצית ירדו השתיים צמודות ונטולות שערים.

קטאניה צברה ביטחון, היתה טובה יותר במחצית השניה, ובדקה ה-80 היא מצאה את מבוקשה, כשפרנצ'סקו לודי הרים כדור טוב אל הרחבה ומצא שם את ניקולה לגרוטלייה שכבש את שער הניצחון ושמר את האורחים במאבק על מקום באירופה. לאציו לעומת זאת, רושמת הפסד שני ברציפות ומאבדת נקודות יקרות.

אינטר - אטאלנטה 0:0

הניצחון על קייבו בשבוע שעבר קטע רצף עלוב במיוחד של שמונה משחקים ללא ניצחון של אינטר, והחזיר אותה אל המאבק על ליגת האלופות. אלא שהערב, חזרה קבוצתו של ראניירי לסורה, ואיבדה נקודות חשובות שמשמחות בעיקר את יריבותיה. אינטר קיבלה את ההזדמנות שלה כשבדקה ה-22 הוכשל פאציני ברחבה, אבל שוערם של האורחים עצר את הפנדל של מיליטו. הלחץ הכבד של הקבוצה ממילאן נמשך גם במחצית השניה, אבל אטאלנטה החזיקה מעמד ויצאה עם נקודה חשובה שמרחיקה אותה במעט מהתחתית.

לצ'ה - פאלרמו 1:1

עיקר האקשן במשחק הגיע כבר ברבע השעה הראשונה, כשאנדראה ברטולאצ'י הוכשל ברחבה, ודויד די מיקל הפך את הפנדל ליתרון כבר בדקה ה-6. פאלרמו לא המתינה הרבה, והשיגה את השיוויון שלה כבר בדקה ה-15, כשאסקיאל מוניוס נגח היטב את המסירה של איליצ'יץ'. לצ'ה ניסתה לחזור, אבל בדקה ה-17 נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שמאסימו אודו ראה את הכרטיס האדום. השופט איזן את המצב בדקה ה-41 כשהראה אדום גם לניקולאס ברטולו, והשתיים ירדו אל המחצית עם שיוויון ועם עשרה שחקנים בכל צד.

ערן זהבי שפתח על הספסל נכנס אל המשחק בדקה ה-72, וכבר נכנס לעניינים כשבדקה ה-81 היה קרוב למצוא את שער הניצחון כשירה כדור טוב מחוץ לרחבה, אבל בנאסי היה במקום. זהבי שוב היה פעיל מאוד בחלק ההתקפי של קבוצתו בדקה ה-87 כשקיבל כדור במרכז הרחבה, אבל הבעיטה שלו לא היתה מספיק טובה, ופאלרמו נאלצה להסתפק בתיקו, בעוד לצ'ה הנמצאת מתחת לקו האדום תחפש את הניצחון במשחק אחר.

משחקים נוספים:

קליארי - צ'זנה 0:3
לקליארי: מאוריסיו פינייה (14, 45 בפנדל ו-56 בפנדל)

בולוניה - קייבו 2:2
לבולוניה: מרקו די ואיו (59), אלסנדרו דיאמנטי (81). לקייבו: מרקו אנדראולי (26), סיריל תרו (68)

סיינה - נובארה 2:0
לנובארה: מרקו ריגוני (72), פיליפו פורקארי (81)

הליגה האיטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully