וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער ובישול לאליניב ברדה בהפסד גנק

הישראלי כיכב בהפסד האלופה 3:2 לווסטרלו, שם חזר ארבייטמן לסגל אחרי פציעה. 90 דקות לרפאלוב. בפולין: בישול ללירן כהן

המחזור ה-29 בליגה הבלגית נערך היום (ראשון) אחר הצהריים במלואו, כשכל המשחקים התקיימו במקביל. זהו המחזור הלפני אחרון בליגה הסדירה לפני הפלייאוף והקיזוז, כשגם במחזור האחרון ייערכו כל המשחקים באותה השעה.

אליניב ברדה פתח בהרכב גנק, כבש ובישל בהפסד 3:2 לווסטרלו, בה רשם שלומי ארבייטמן 90 דקות לאחר פציעה שהשביתה אותו במשך זמן ארוך. האלופה עדיין במקום השישי וכרגע היא בפלייאוף העליון. ווסטרלו, מנגד, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-20, אך נותרה אחרונה בשל ניצחונה של סט. טרוידן.

ליאור רפאלוב השלים 90 דקות ב-1:2 של קלאב ברוז' על סרקל ברוז' והיה מעורב בשער השני של קבוצתו, שנותרה במקום השני. בנוסף, קשר נבחרת ישראל סחט כרטיס אדום. בירסחוט סיימה ב-2:2 את לוקרן, כשרועי דיין רושם 45 דקות, בעוד דור מלול משלים 90. לירוי צעירי לא שותף בהפסד מכלן 2:0 לזולטה ורגאם. סטנדרד ליאז', שהובסה בליגה האירופית 4:0 על ידי האנובר ביום חמישי, הביסה 0:4 את לובן. רמי גרשון, שלא שותף במסגרת האירופית פתח בהרכב והשלים 90 דקות.

* לירן כהן חזר מפציעה להרכב של פודבסקידז'ה ורשם משחק מצוין ב-2:2 מול רוך חוז'וב בחוץ. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות, והחזיר את קבוצתו מפיגור של 2:0 כשהרים כדור חופשי בדקה ה-70 שפגע ברפאל גרודז'יצקי המקומי שכבש שער עצמי, ובישל בדקה ה-82 את השוויון לאנדריי סוארק. ליעד אלמליח לא שותף.

מוקדם יותר: 90 דקות לנאתכו, קאזאן ממשיכה לגמגם

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully