וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "רוצים לנקום בפאו על השנה שעברה"

18.3.2012 / 16:28

מכבי תל אביב המריאה לאתונה לקראת ההצלבה מול פאו. הסנטר: "הגענו למאני טיים". לנגפורד: "נרגש לשחק במעמד הזה"

נגמרו המשחקים והטיולים בליגה האדריאטית נכון לעכשיו והגענו לזמן האמיתי, לרבע גמר היורוליג ולסדרת ההצלבה מול פנאתינייקוס. מכבי תל אביב המריאה מוקדם יותר היום (ראשון) לאתונה לקראת שני המפגשים מול אלופת היורוליג, שיתקיימו בימים שלישי וחמישי.

"הגענו למאני טיים", אמר סופוקליס שחורציאניטיס בשדה התעופה, "אנחנו צריכים לעבוד קשה ולעשות את הכי טוב. אני מגיע עם המון ביטחון ואני מאמין שהכל יסתדר. הגמר אשתקד הוא זיכרון רע. אנחנו רוצים לנקום על ההפסד בשנה שעברה".

קית' לנגפורד הוסיף: "אני נרגש לשחק במעמד הזה בפעם הראשונה. כל עוד לכולם יש שתי רגליים ושתי ידיים, לכולם יש סיכוי. אני מגיע עם ביטחון ומצפה לנצח". ריצ'רד הנדריקס אמר: "זו קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים מנוסים. אנחנו מוכנים לסדרה וצריכים לנסות להכתיב את הקצב בה. המטרה היא לנצח בכל משחק, לא רק לגנוב את הביתיות, אבל כמובן שנשמח גם מניצחון אחד".

עוד מוקדם יותר, נשיא הליגה האדריאטית רדובן לורבק מעריך שמכבי תל אביב לא תמשיך בעונה הבאה בליגה האדריאטית. בציטוטים שהעניק לאתר 'הופס יוניברס' נשמע לורבק פסימי לגבי האפשרות שהאלופה הישראלית תממש את את החוזה שלה עם הליגה, שאמור להמשיך לשתי עונות נוספות לאחר העונה הנוכחית.

"השיטה של היורוליג תשתנה בעונה הבאה, ובשלב הטופ 16 לקבוצות עשויים להיות שמונה משחקים נוספים", הסביר לורבק. "סביר להניח שמכבי תגיע לטופ 16, בגלל שמדובר בקבוצה טובה עם תקציב גבוה וציפיות גבוהות. יש לנו יחסים טובים איתם, נדבר איתם על הכל, אבל אני מאמין שהסיכויים שנראה אותם בעונה הבאה בליגה האדריאטית הם די נמוכים. אם מכבי תעזוב את הליגה, אני לא חושב שנזמין קבוצות אחרות שלא מהאיזור".

אמש: מכבי תל אביב ניצחה באדריאטית 76:92 את רדיצ'נקי

שרונאס יאסיקביצ'יוס נרגש לקראת החזרה האמוציונלית ליד אליהו

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully