וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: לורן פורנייה פוטר מאוקזר, ז'אן גי ואלם יחליפו

11 משחקים רצופים ללא ניצחון ומרחק של חמש נקודות מחוף מבטחים הביאו את הנהלת קבוצתו של בן שהר לבצע זעזוע

ההפסד 2:0 לאוויאן אמש (שבת) היה בגדר הקש ששבר את גב הנהלת אוקזר, שהחליטה לפטר היום את מאמנה לורן פורנייה. המאמן בן ה-47, שהגיע בתחילת העונה משטרסבורג, הצליח להוליך את קבוצתו לארבעה ניצחונות בלבד ב-28 משחקים, כשסדרת משחקים גרועה במיוחד לאחרונה דרדרה את אוקזר מרחק חמש נקודות מהצד הלא נכון של הקו האדום.

נשיא הקבוצה ז'ראר בורז'ואן קיים אחר הצהריים מסיבת העיתונאים ובה הכריז על מחליפו של פורנייה, שאימן בעבר את פריס סן ז'רמן וכשחקן רשם שלוש הופעות בנבחרת צרפת. הניצחון האחרון של אוקזר היה ב-11 בדצמבר 2011, 1:2 על ניס, כשמאז רשמה אחת מאכזבות העונה בצרפת לא פחות מ-11 משחקים רצופים ללא שלוש נקודות מלאות.

אוקזר בינתיים צנחה למקום האחרון בעקבות ניצחונה של ניס, והאיש עליו תוטל המשימה להציל את הקבוצה הוא ז'אן גי ואלם. המאמן בן ה-44 עבד בנבחרת קונגו מאז אוגוסט 2011, כשלפני כן אימן את לאנס, בשורותיה עשה את מרבית שנותיו כשחקן ואף זכה עימה באליפות ב-1998.

כמובן שעוד מוקדם לקבוע כיצד ישפיע המהלך על מעמדו של בן שהר בקבוצה. תחת פורנייה פתח החלוץ הישראלי 13 פעמים בהרכב ונכנס כמחליף שש פעמים נוספות. במאזנו של שער עד כה שלושה שערים ושלושה בישולים.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully