וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים

18.3.2012 / 10:28

מנשה משיח ציין בדו"ח שלו זריקת חפצים לצד קריאות לעבר שחקני סכנין. לביא: "מקווה שהתיקו יוצא אותנו לדרך חדשה"

מ.ס אשדוד כשלה אמש (שבת) בניסיונה לנצח את בני סכנין ולחלוף על פניה בטבלה, כשניצחון גם היה מקפיץ אותה לפחות זמנית למקום השני. שחקניו של יוסי מזרחי אמנם חזרו מפיגור 3:1 ל-3:3, אבל התאכזבו מכך שזה היה המשחק החמישי ברציפות שלהם ללא ניצחון.

אשדוד תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בגין התפרעות אוהדים. שופט המשחק מנשה משיח ציין בדו"ח המשחק זריקת חפצים שונים לעבר תחומי המגרש.

"אם אני אבקיע שערים באופן קבוע, אני מוכן להיות בריתוק כל הזמן ולהגיע אחר כך למשחקי הקבוצה", אמר כובש שער השוויון הדרמטי אמיר לביא, שהחמיץ את מרבית אימוני השבוע בשל ריתוק לבסיסו הצבאי. "אני שמח שזה נכנס ואני שמח גם על התיקו כי זו נקודה מאוד חשובה של הקבוצה".

לביא התייחס לתקופה הלא טובה של הקבוצה והוסיף: "היינו צריכים לעצור את הרצף הלא מחמיא של ההפסדים ובעקבות הנקודה הזאת אני מקווה שנצא לדרך חדשה. הסיבוב השני שלנו פחות טוב מהראשון, אבל סיימנו במקום הרביעי - מקום שלא חלמנו עליו בתחילת העונה. אני שמח שסיימנו שם את הליגה הסדירה".

על המטרות בפלייאוף העליון אמר הקשר המוכשר: "המטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה, כלומר להגיע לאירופה. אם אפשר ננסה גם לסיים במקום השני".

צפו ב-3:3 הדרמטי בין אשדוד לסכנין

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully