וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם לחץ"

18.3.2012 / 17:03

מאמן מכבי חיפה דיבר עם שחקניו לפני האימון. סיידו יאיא: "האוהדים נטפלים לאדם הלא נכון". גולסה ערך אימון קל

דרבי לא פשוט עבר על שחקני מכבי חיפה אתמול (שבת), כשרק שער השוויון של דניאל צסארץ שקבע 1:1 מול הפועל חיפה המתיק רק מעט את הגלולה המרה. "לקחנו נקודה חשובה אתמול בדרבי, וברור כאן לכולם שיש לנו כאן לחץ מכולם, גם מהתקשורת כדי להצליח", כך אמר מאמן מכבי חיפה, אלישע לוי לשחקניו היום באימון. "אנחנו חייבים להתמודד עם זה. נכון, אנחנו לא משחקים טוב, ויש לנו משחק גביע ביום ראשון שנצטרך לעבור. צריך לדעת להתמודד עם לחץ". אייל גולסה, הסובל ממתיחה בברך, ערך היום אימון קל בלבד וינסה להתאמן במהלך השבוע, כשרק אז תתברר חומרת הפציעה. שאר השחקנים ששיחקו אמש ערכו אימון קל גם הם, בעוד מוחמד גדיר לא התאמן.

בקבוצה עדיין מאוכזבים מאוד מההופעה, ושחקנים במועדון אמרו אתמול: "אם נמשיך לשחק כמו קבוצה רדומה, לא נגיע לאירופה". צסארץ הפגין אתמול משחק טוב מאז שנכנס כמחליף, אבל העניין הזה לא מונע את האכזבה מהרכש שביצעה הקבוצה. "הוא הגיע חלוד, אחר כך נפצע. העונה נגמרת ולא ראינו ממנו כלום. עכשיו נתחיל לשתף אותו ונראה מה הוא שווה באמת", אמרו בצוות המקצועי אתמול. שחקן בקבוצה הוסיף: "חלק מהשחקנים עדיין לא יודעים איך מבטאים את השם שלו, השער הזה היה חשוב מאוד לביטחון העצמי שלו".

שחקנים סיפרו כי הקשר סיידו יאיא מאוכזב מאוד מהקריאות שהופנו נגדו באימון ביום שישי וגם בסיום המשחק אתמול. "האוהדים נטפלים לאדם הלא נכון", סיפר הגנאי לשחקנים בקבוצה. הבלם איציק כהן התאכזב מהעובדה שלא נכנס כמחליף, ובעט בחפץ לאחר שער השוויון של הפועל חיפה. כהן עצמו לא כעס על העובדה שלא הוחלף, משום שהיה ברור שלוי יערוך חילוף התקפי, אבל אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "אין לי מזל העונה". בחיפה החמיאו לאלון תורג'מן, שהגיע על תקן שחקן צעיר אבל מוכיח שהוא מסוגל להשתלב בהרכב, למרות שהוא מתופקד כשחקן כנף. אתמול בישל תורג'מן את השוויון.

"זה היה משחק מאוד קשה. זה דרבי, ידענו עוד לפני המשחק שכך המשחק יתפתח, משחק פיזי עם הרבה עבירות. בסוף אנחנו צריכים להיות שמחים ומרוצים כי הבקענו בשנייה האחרונה", אמר הבלם אדין צוצאליץ'. "אני חושב שהנקודה הזו תהיה חשובה יותר בשביל המשחק הבא. ההבדל בין עשר הדקות האחרונות לבין שאר המשחק, הוא שבסיום לחצנו התקפה ולדעתי היינו שווים את השער". צוצאליץ' נשאל על היכולת בשני המשחקים האחרונים ואמר: "זה נכון שאנחנו לא מציגים יכולת טובה, אבל אסור לשכוח שיש הרבה שחקנים פצועים ושחקנים צעירים, וזה נורמלי שכל חמישה משחקים ניתן משחק אחד או שניים פחות טובים. ככה זה בכדורגל. יש לנו עוד שבעה משחקים וגביע. אני מקווה שניתן הכל במשחקים האלה ונתייחס לכל אחד מהם במלוא הרצינות. אני מבטיח שנעשה הכל כדי שהעונה תסתיים בסופו של דבר בצורה טובה".

"שיחקנו גרוע היום, ולמזלנו השוונו את התוצאה, כולם פה זוכרים איך ההפסד בדרבי הקודם נגמר מבחינת האוהדים", הודו בקבוצה בסיום. מחר יחלו ההכנות לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום רביעי, במסגרת שמינית גמר הגביע. אייל משומר סובל ממתיחה ועדיין לא ברור האם עידן ורד, שלא עלה כשיר למשחק, יוכל לשחק. גם אייל גולסה בספק למשחק. יניב קטן צפוי לחזור לסגל.

צפו במכבי חיפה והפועל חיפה נפרדות ב-1:1

אלישע לוי מודה: "שיחקנו גרוע"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully