וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "יצאנו פראיירים, איבדנו נקודות יקרות"

כובש השער להפועל חיפה מאוכזב , כמו מאמנו, בנין: "היה צריך להיות שלנו". לוי: "זה לא כדורגל". אוהדי מכבי נהמו לעבר יאיא

איזה דרבי מסעיר קיבלנו הערב (שבת) בחיפה, בסיומו ירדו גם הפועל וגם מכבי עם 1:1. האדומים של טל בנין צריכים להרגיש מאוכזבים מאוד, לאחר שהיו טובים יותר, והיו קרובים מאוד להשיג ניצחון שני העונה על היריבה העירונית, אבל חוסר ריכוז של שחקניו של בנין בשניות הסיום, איפשר לצוצארץ לכבוש עבור הירוקים, ומנע חגיגה אדומה בעיר. קבוצתו של בנין אף מאבדת נקודות יקרות במאבק התחתית, ובהחלט ייתכן שהיא עוד תבעט בעצמה על כך.

"בדרבי כזה, כשהיריבה לא מגיעה כמעט לשום מצב ואתה מוביל ככה אסור לך לקבל את השיוויון", אמר מאמן האדומים, טל בנין בסיום. "צריך היה ללכת אחורה, ולא היינו מספיק חכמים בסוף. זה עלה לנו ביוקר, זה נקודות מאוד חשובות. הדרבי הזה היה צריך להיות שלנו, זה היה צריך להיות גושפנקה לכך שהעיר הזאת שלנו. שיחקנו משחק מצויין, החבר'ה עשו עבודה טובה במשך כל 90 הדקות מכל הבחינות. אני לא יכול לבוא אליהם בטענות חוץ מהחוסר ריכוז הזה בחצי דקה האחרונה". על מאבק ההישארות בליגה אמר המאמן הכעוס: "אנחנו עדיין אופטימיים, הדברים עדיין תלויים בנו ואנחנו צריכים להיות שמחים בחלקנו ולהשיג נקודות במשחקים הבאים".

כובש השער עבור הפועל, הלא הוא יובל אבידור אמר בסיום: "יצאנו פראיירים, אבל צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. היה לנו משחק יוצא מהכלל, השכלנו להבקיע אבל מה שבסוף משאיר קבוצות ליגה זה נקודות. היום השארנו שתי נקודות יקרות מאוד. אנחנו צריכים להסתכל על הדברים הטובים". על החילוף ששלח את אבידור אל הספסל בדקות הסיום אמר השחקן: "רציתי להישאר על המגרש כי הרגשתי שאני יכול לעבוד ושיש לי מה לתרום, לצערי לא הצלחתי לתת את מה שהיינו צריכים שזה הפוש האחרון והריכוז, אבל אנחנו עם הפנים קדימה".

הפועל חיפה ומכבי חיפה סיימו ב-1:1 דרמטי

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

לוי: "מאוד בולט שאיבדנו את הביטחון"

אוהדי מכבי חיפה שהגיעו הערב לקרית אליעזר היו כצפוי מאוכזבים, וכעוסים מאוד. מאות מהם קיללו את המאמן, אלישע לוי על עוד תצוגת נפל של קבוצתם, שפשוט לא מצליחה להמריא, ונראה שהיא רק מייחלת לסיום העונה. הבלם איציק כהן נראה מאוד מאוכזב מהעובדה שלא נכנס כמחליף, ובעט בחפץ לאחר שער השיוויון של הפועל חיפה, לאחריו הוחלט שלא ייכנס למגרש כדי לערוך חילוף התקפי. חלק מהקהל הירוק השמיע נהמות לעבר סיידו יאיא.

"שיחקנו גרוע היום, ולמזלנו השוונו את התוצאה, כולם פה זוכרים איך ההפסד בדרבי הקודם נגמר מבחינת האוהדים", הודו בקבוצה בסיום. בקבוצה יחלו מחר בהכנות לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום רביעי, במסגרת שמינית גמר הגביע. אייל משומר סובל ממתיחה ועדיין לא ברור האם עידן ורד, שלא עלה כשיר למשחק, יוכל לשחק. יניב קטן צפוי לחזור לסגל.

אלישע לוי עצמו אמר בסיום: "כשאנחנו משווים בשנייה האחרונה, אז כנראה שתיקו הוא משקף. לא היה משחק טוב, היה משחק מאוד עצבני, ללא הזדמנויות. אם השגנו נקודה זה רק בזכות האמונה וההשקעה של השחקנים. הראנו אופי, אבל זה לא היה כדורגל".

לוי ניסה להסביר את היכולת החלשה של שחקניו, ואמר: "השחקנים צריכים להיות מחוייבים, צריך לשחק יותר שקט, יותר נכון ועם ביטחון. מאוד בולט שאיבדנו את הביטחון וצריך לתת את הדעת על כך. אני מקווה שנלך ונשתפר. בתקופה שלי לא הפסדנו אף דרבי חוץ מהקודם, וזה היה כואב מאוד אם היינו מפסידים היום, כי יש את העניין של היוקרה, ואני שמח בשביל האוהדים". על האוהדים אמר המאמן: "צריך להעריך את הקהל שבא, גם אם הוא מתרגז ומתעצבן ממה שהוא רואה. יש תקופות כאלה בכדורגל, והקהל של מכבי חיפה בדרך כלל מצויין, הוא צריך לדעת להמשיך לתמוך בנו. זו הקבוצה שלהם".

מה מצפה לחיפאיות בפלייאוף?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully