וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "אפילו אני לא ציפיתי לשחק כל כך טוב"

השוויצרי חגג את ההעפלה לגמר אינדיאן וולס על חשבון נדאל. איזנר: "כל השנה ידעתי שאני יכול להתחרות בחבר'ה האלה"

רוג'ר פדרר הזכיר לנו הלילה (בין שבת לראשון) נשכחות, כשגבר על יריבו הנצחי רפאל נדאל 3:6, 4:6, ועלה לגמר טורניר אינדיאן וולס תוך הצגת טניס יוצא מהכלל. גם הגשם שדחה את המשחק בשלוש שעות או הרוח החזקה שהשפיעה מאוד על החבטות לא הצליחו לעצור את המדורג שלישי בעולם, שלמספר רגעים שב והזכיר מדוע מדובר כאן באגדה מהלכת.

"אפילו אני לא ציפיתי לשחק כל כך טוב", הודה פדרר עם תום המשחק. "לפעמים דווקא ברגעים כאלה אפשר להשיג את אחד הנצחונות הכי גדולים בקריירה שלך. היתה לי גישה של 'אסור להפסיד'. התנאים היו מאוד קשים לשני השחקנים, כמעט אי אפשר היה לשחק. אני מקווה שבגמר מזג האוויר יהיה קצת יותר נורמאלי. רפא הוא אלוף גדול".

מנגד, נדאל, שנראה כאילו סבל עוד יותר מהרוחות הכבדות, אמר: "תנאי מזג האוויר הפכו את הטופ-ספין שלי למאוד קשה. בסופו של דבר רוג'ר היה יותר טוב ממני היום, וזהו זה. אני מבין מה הייתי צריך לעשות כדי לאפשר לעצמי עוד הזדמנויות לנצח. רוג'ר היה מאוד אגרסיבי, הוא שיחק פנטסטי".

בגמר יפגוש פדרר את ג'ון איזנר, שסיפק אמש סנסציה אדירה עם 6:7, 6:3, 6:7 על נובאק דג'וקוביץ'. בזכות הניצחון הגדול בקריירה שלו, יעלה האמריקאי הענק לראשונה בקריירה לעשיריה הראשונה, כאשר אם ינצח את פדרר בגמר הוא יגיע עד המקום השמיני, ויעבור על הדרך את בן ארצו מארדי פיש.

"אלה לא דברים שאתה חווה בכל יום. לא הרבה אנשים יכולים להגיד שהם ניצחו את המדורג מספר 1 בעולם", אמר איזנר הנרגש, שסיפק לא פחות מ-20 אייסים, חלק מהם במהירויות ועוצמות בלתי רגילות. "בשביל רגעים כאלה אני משחק, כדי ליהנות מרגעים כאלה. כל השנה ידעתי שיש לי את הכלים להתחרות עם החבר'ה האלה. אני עולה למגרש לא משנה נגד מי, ומצפה לנצח. הפתעתי את עצמי שנה אחרי שנה, אבל רק כשהגעתי ל-50 הראשונים האמנתי שאוכל להגיע לעשיריה. תמיד התפתחתי מאוחר", הוסיף האמריקאי המצוין.

דג'וקוביץ' עצמו נותר בהלם מחבטות ההגשה האדירות של יריבו. "לפעמים פשוט הסתכלתי על הלוח ונדהמתי, כי אני אף פעם לא אגיע למהירויות כאלה", אמר המדורג הבכיר בעולם, שהפסיד בפעם השניה ברציפות בחצי גמר טורניר גדול, לאחר שנכנע בתחילת החודש לאנדי מארי בדובאי. "זה מתסכל כשהיריב שלך משיג 70% בהגשות הראשונות במהירויות האלה, בזוויות האלה ובדיוק הזה. זה שם עליך המון לחץ. אבל שיחקתי נגד ג'ון בעבר, ידעתי שאני צריך לחכות בסבלנות להזדמנויות שלי, ופשוט לא ניצלתי אותן. ברגעים כאלה אין מה לעשות חוץ מלברך את היריב שלך".

רוג'ר פדרר וג'ון איזנר ייפגשו בגמר אינדיאן וולס

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully