וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל מטה אשר העפילה לגמר הפליייאוף

הקבוצה של נועם כץ גברה 0:3 על הוד השרון במשחק ובסדרה. מכבי ת"א ניצחה 0:3 את כפר סבא ועלתה ל-1:2 בסדרה

אומנם מכבי תל אביב היא האלופה הבלתי מעורערת של ליגת הכדורעף בשנים האחרונות והפייבוריטית לזכות בתואר גם העונה ולהשלים דאבל חמישי ברציפות, אבל בזמן שהיא עוד נאבקת על מקומה בסדרת הגמר, הפועל מטה אשר השלימה היום (שבת) את העבודה עם עוד 0:3 קליל וחלק על מכבי הוד השרון, שהשלים לה גם 0:3 בסדרה ומקום בגמר.

מטה אשר השתפרה ככל שהעונה התקדמה, הוד השרון הלכה ודעכה והיום זה שוב בה לידי ביטוי. המערכה הראשונה הייתה צמודה, אבל כמו בכל הסדרה, מטה אשר הייתה טובה יותר בנקודות המכריעות וניצחה 21:25. אותה תוצאה ממש חזרה גם במערכה הבאה, שהייתה די צמודה גם היא. כמו בכל הסדרה, הוד השרון שוב קרסה במערכה האחרונה ומטה אשר ניצלה זאת כדי לחגוג עם 18:25 יפה וכאמור, מקום בסדרת הגמר אחרי הפסקה של שנה. נועם כץ ושחקניו ינסו לזכות באליפות ראשונה עבור המועדון מאז רצף חמש האליפויות בין 1998 ל-2003. אלכסנדרו סילבה המשיך להיות המצטיין עם 20 נקודות. תמיר הרשקו בלט אצל המפסידה עם 17.

בינתיים, מכבי תל אביב שבה למסלול. הצהובים, שהופתעו ביום רביעי על ידי הפועל כפר סבא, הגיעו להדר יוסף לחוצים מאוד וכשהסדרה במצב של 1:1. הלחץ נעלם אחרי מערכה ראשונה מעולה, שהסתיימה בזריזות ועם 14:25. ההמשך היה קצת יותר קשה עבור החבורה של זוהר בר נצר, אבל מכבי ידעה להתעלות וניצחה את המערכה השנייה 19:25 ואת השלישית 21:25, בדרך ל-0:3 חלק. כעת, הסדרה תעבור למשחק רביעי, שייערך ביום חמישי (19:00) באולם בר לב שבכפר סבא. שון פייגה היה נפלא עם 18 נקודות, מרסלו סאקי הוסיף 10.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully