וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "בני יהודה - המשחק הכי קשה מאז שהגעתי"

17.3.2012 / 17:09

מאמן בית"ר ירושלים הכין את שחקניו לקראת בני יהודה ביום שני: "הם מנצלים מתפרצות ושטחים בעיקר עם גלבאן ואנדלובו"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) אימון בטדי לקראת המשחק ביום שני נגד בני יהודה. בבית"ר מדברים בכל השבוע כי בני יהודה בפורמה מצוינת וקבוצה קשה וכך היה גם היום באסיפת הקבוצה. אלי כהן הראה לשחקניו וידאו ממשחקיה של בני יהודה ולאחר מכן אמר להם: "זה המשחק הקשה ביותר מאז שהגעתי. הם בכושר מצוין, משחקים מסודר ויודעים לנצח טעויות ברמה הגבוהה ביותר. כל הקבוצה שם עושה הגנה. אם מישהו מהמגנים או הבלמים מצטרף, ישר שחקן או שניים מהקישור מחפים וגם החלוצים, כולל פדרו גלבאן".

על החלק ההתקפי של בני יהודה הוסיף השריף: "הם לא תמיד לוחצים כדי להבקיע, אלא יותר מנצלים מתפרצות ושטחים כי יש להם שחקנים מהירים וטכניים כמו גלבאן ואנדלובו והם גם בפורמה טובה אחרי שהבקיעו חמישייה לבאר שבע בשבוע שעבר. אתם צריכים להיות מאוד חכמים, מאוד מדויקים וכמובן להמשיך את המומנטום משבוע שעבר, לדעת להצטרף יותר שחקנים להתקפה, במיוחד המגנים ולחפות כמו שצריך. אם נעשה את הדברים באותה חכמה ובאותה התלהבות של שבוע שעבר אני מאמין שיהיה בסדר גמור, רק ללמוד מהטעויות ולקחת את הדברים הטובים".

גם על הקהל של בית"ר כהן דיבר כהרגלו ואמר: "האלפים ימשיכו לבוא בהתלהבות ולתמוך בכם ותשמרו על זה כי זה הקלף הכי חזק שלנו מול קבוצות תחתית. תרוויחו אותם כי ראיתם במושבה כמה הם שווים לנו יותר מאשר כל קהל אחר בארץ".

בנוגע להרכב הקבוצה, כהן מתלבט עדיין אם להמשיך אם אותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מכבי פתח תקוה או לשבץ את קובי מויאל על חשבון אחד הקשרים האחוריים, כאשר היום בדק את שתי האופציות. מעבר לכך, כהן לא מתכנן שינויים וההרכב יהיה זהה לזה שניצח את מכבי פתח תקוה במושבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully