וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כהן: "הקהל של בית"ר הוא לא רוח גבית, אלא רוח טורבו"

16.3.2012 / 13:18

המאמן החמיא לאוהדים: "כשמתחילים לנצח, אין עליהם", והוסיף: "אמרתי לאיציק להוריד את רף המלחמות עם ההתאחדות"

שלושה ימים לפני המשחק של בית"ר ירושלים מול בני יהודה במחזור האחרון לפני פתיחת משחקי הפלייאוף, התראיין הבוקר (שישי) אלי כהן לרדיו ירושלים וניסה להרגיע את החגיגות אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה: "עדיין לא עשינו שום דבר ואנחנו יכולים במשחק אחד לרדת מתחת לקו האדום. אני מרוצה מהמהירות והשיפור הגדול שעשינו. נגד מכבי פתח תקוה הפכנו להיות דומיננטיים, המגינים ריחפו ברחבה של היריב וככה אנחנו מכירים את בית"ר".

על הקהל שהגיע למושבה: "ברגע שהקבוצה מתחילה לנצח ולגלות סימני חיים אין על הקהל של בית"ר. אי אפשר לשקר את הקהל של בית"ר - שאתה מפגין לחימה, ניצוצות ונותן לו חשק הוא לא רוח גבית הוא רוח טורבו".

על המשחק הקרוב מול הזהובים אמר כהן: "זאת קבוצה שבה כולם עושים הגנה, שלא יורד מישהו מאחורה לסגור, תמיד מצטרף שחקן קישור או התקפה שיעזור לו. בחלק הקדמי הם יודעים לצאת עם הרבה שחקנים ולראייה הם הבקיעו חמישייה לבאר שבע שהגיעה בכושר טוב. יהיה קשה מאוד אבל אנחנו בית"ר ירושלים וצריכים לנצל את המומנטום עם האלפים שיבואו לתמוך בנו ומאמינים בנו".

על התנצלותו של איציק קורנפייין בפני אבי לוזון אמר כהן: "אמרתי לאיציק קורנפיין להוריד את כל הרף של המלחמות האלה עם לוזון וחלובה. זה גורם לירידת מתח ולדברים שפוגעים בקטע המקצועי. ברגע שיש את השקט קורנפיין רגוע, השחקנים, המאמן וזה רק עוזר ונותן גב לקבוצה ושמחה שמגיעה למגרש וראו את זה בשבת. הדברים הולכים ומשתפרים ואם מסתכלים בפרמטרים של סטטיסטיקה אז בכמות של ירידת איבודי כדור, חילוצי כדור, צימצום מרחקים וההצטרפות של שחקנים יש שינוי קיצוני ממש. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully