וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין התנצל על דבריו בבית הדין

14.3.2012 / 17:26

היו"ר שוחח עם אבי לוזון ואמר: "דבריי נאמרו בעידנא דריתחא, כתוצאה מתסכול. אני מצר עליהם וקורא לצדדים להתאחד"

במסגרת ההכנה למרתון ירושלים 2012 קיימה היום (רביעי) בית"ר ירושלים אימון חגיגי למען ילדי ארגון שלוה בעלי הצרכים המיוחדים. האימון התקיים באולם הכדורסל מלחה בירושלים ונכחו בה גם אנשי קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים וספורטאים נוספים מהבירה.

קפטן בית"ר עמית בן שושן אמר באירוע: "הניצחון על מכבי פתח תקוה נתן לנו הרבה ביטחון, ועכשיו מצב הרוח הוא חיובי. אבל נשים את הכל בצד לפני בני יהודה. יהיה משחק קשה וחשוב ונתכונן בהתאם. התאוששנו אחרי תקופה לא פשוטה, הבקענו שלושה שערים בשבת, ואני מקווה שנצליח לשחזר את היכולת הזאת גם במשחקים הקרובים".

לגבי היציע המזרחי בטדי, שיהיה סגור ביום שני אמר אמר השחקן: "זה תמיד משפיע כשאין אוהדים ביציע הזה, אבל אני מאמין שיגיע הרבה קהל לטדי ושמשאר היציעים יתמכו בנו וידחפו אותנו להציג כדורגל טוב כמו שהצגנו נגד מכבי פתח תקוה".

שיחה היום בין שחקני הקבוצה הייתה הדברים הקשים שאמר אלי כהן לשחקנים אתמול באימון. מתברר כי הדברים הגיעו גם לאיציק קורנפיין כאשר כהן אמר לאנשי המועדון: "לא יכול להיות שאחרי יומיים אני מגיע לאימון, שישה שחקנים על אזרחי וסטיבן כהן עם צמר גפן באוזן שנחשוב שהוא חולה".

גם לשחקנים הוסיף כהן: "יש לי כאב ראש על ההרכב אבל אתם תפתרו לי אותו עם כל המחלות, המתיחות וכל ההיעדרויות מאימונים". אגב, לפני האימון היום שוחח כהן עם מספר שחקנים בכירים ואמר להם: "אני מקווה שתפנימו את מה שקרה אתמול כי אסור שדברים כאלה יקרו, אנחנו במלחמה על החיים של המועדון הזה".

אגב, לאחר דבריו של כהן בסופו של דבר נעדרו מהאימון רק אבי ריקן שערך אימון חלקי ואנדריי פיליאבסקי החולה. אחד השחקנים סיכם זאת ואמר: "הוא צודק, זאת לא קייטנה וטוב שזה קורה עכשיו ולא בהמשך השבוע ופוגע בהכנות למשחק עם בני יהודה כי עם כל הכבוד לניצחון על מכבי פתח תקוה הפסד ביום שני ואנחנו יכולים להיות מתחת לקו האדום כך שזאת מלחמת עולם בדיוק כמו נגד פתח תקוה".

כחלק מהרצון של כהן לחזק את הגיבוש בין השחקנים ואת האווירה לקראת בני יהודה ייצאו השחקנים לארוחת ערב על פי דרישה של המאמן לערוך ערב גיבוש פעם בשבוע כפי שעשה בקדנציות קודמות שלו במועדון.

בנושא אחר, יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, שוחח היום בטלפון עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון וממלא מקומו שטרן חלובה והתנצל על דבריו בשבוע שעבר, במהלך הדיון בערעור הקבוצה בבית הדין העליון. "דבריי נאמרו בעידנא דריתחא, כתוצאה מתסכול מהיחס לה זוכה בית"ר ירושלים ומהעונשים החמורים המוטלים על המועדון בבתי הדין", אמר קורנפיין, "המועדון, בראשותי, נלחם בתופעות האלימות והגזענות ללא הרף ולא בוחל באמצעים על מנת למגר את התופעות הללו והייתי מצפה מההתאחדות ומבית הדין, שיתנו רוח גבית למהלכים ולכוונות הברורות מצד המועדון. עם זאת, אני מצר על דברי, המטילים דופי לכאורה ביושרם של בית הדין וראשי ההתאחדות לכדורגל. ההתבטאויות לא היו במקומן, ואני קורא לכל הצדדים להתאחד סביב המטרה החשובה, של מיגור האלימות ממגרשי הכדורגל. לבית"ר ירושלים קהל האוהדים הטוב בישראל, ואעשה הכל על מנת להילחם בתופעות אשר מכתימות עובדה זו".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully