וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דודו ביטון כבש שער שוויון בתוספת הזמן

החלוץ הישראלי הציל את ויסלה קרקוב עם 2:2 דרמטי בחוץ מול בלכאטוב. 0:4 גדול לאברהם גרנט עם פרטיזן על יגודינה

מאור מליקסון הפצוע לא נכלל בסגל של ויסלה קרקוב, אבל דודו ביטון שיחק 90 דקות והיה שם כדי להציל את הקבוצה הערב (שבת) עם שער שוויון בתוספת הזמן ב-2:2 מול בלכאטוב. ביטון הכין במחצית הראשונה שני מצבים שחבריו החמיצו, כשמנגד פאבל בוזאלה (30) ותומאש ורבל (48) כבשו לזכות המארחים. אלא שכניסתו של המחליף צבטאן גנקוב הובילה לשינוי אצל ויסלה. הבוגלרי כבש בעצמו בדקה ה-62 ובישל לביטון את השוויון שתי דקות בתוך התוספת. שער 11 העונה לחלוץ הישראלי בליגה.

* אברהם גרנט חווה פתיחה לא פשוטה לקדנציה שלו כמאמן פרטיזן בלגרד. היום, לאחר שראה את היריבה העירונית הכוכב האדום מצמקת את הפער בפסגה כבר לשלוש נקודות בלבד, גרנט זכה בניצחונו הגדול ביותר מאז נכנס לתפקיד, 0:4 על יגודינה מהמקום השישי. סשה איליץ' כבש כבר בדקה הראשונה, למינה דיארה הוסיף צמד (9 ו-44) ואיליץ' חתם (53).

* אומוניה ניקוסיה, שנלחמת על האליפות בקפריסין, גברה 0:1 דרמטי על קבוצתו של ניר קלינגר פראלימני, שמצידה ממשיכה להסתבך במסע ההישרדות שלה בליגה. יובל שפונגין זכה ל-90 דקות במדי אומוניה והציל מהקו בדקה ה-32, דדי בן דיין לא שותף ואילו עידן שדה שיחק משחק מלא במדי האורחת. אלבס היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-76.

* עוד בקפריסין, אנורתוזיס ורוני לוי נצמדו לפסגה עם 1:2 מול אולימפיאקוס ניקוסיה. רועי בקל לא שותף בהפסד הדרמטי של אלקי לרנקה 1:0 מול נאה סלאמינה. על שער הניצחון בדקה ה-90 היה חתום לא אחר מאשר סמואל יבואה מיודענו. אפואל ניקוסיה, המתכוננת לרבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, גברה 1:2 בחוץ על אנגניסי.

* דני בונדר שיחק היום 90 דקות בהפסדה של וולגה 2:1 בבית לקרסנודאר, במסגרת הפלייאוף התחתון בליגה הרוסית. היה זה הפסד רביעי של וולגה בחמשת משחקי הפלייאוף והיא כרגע במקום המוליך למשחקי המבחן, רק ארבע נקודות מעל ספרטק נאלצ'יק שנמצאת מתחת לקו האדום ולה משחק פחות. יורה מובסיסיאן העלה את קרסנודאר ליתרון בפנדל בדקה ה-49, שוטה ביבילוב איזן עבור וולגה שלוש דקות לאחר מכן בעקבות טעות נוראית של השוער ואלכסנדר מרטינוביץ' כבש בנגיחה את שער הניצחון בדקה ה-69.

* טל בן חיים השלים 90 דקות ב-0:0 של פורטסמות מול ברנסלי בליגת המשנה באנגליה. שחקן נבחרת ישראל פתח שוב כמגן שמאלי, בקרב התחתית בו נועלת הטבלה השיגה נקודה שלא ממש מסייעת לה בניסיון ההישרדות הנואש. גיא אסולין לא נכלל בסגל של ברייטון, שהפסידה 3:1 לבלקפול.

* משה אוחיון נכנס כמחליף ושיחק 22 דקות ב-0:0 של לוצרן מול סיון בליגה השוויצרית. לוצרן אף החמיצה פנדל בדקה ה-66 והיא עשויה לאבד את המקום השני.

* גילי ורמוט רשם 68 דקות בהפסד דה חראפשחאפ 1:0 לוואלוויק. הקבוצה של הקשר הישראלי נותרה עם 16 נקודות בלבד במקום הלפני אחרון.

(עדכון ראשון: 14:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully