וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "הקהל היה צריך לשרוק לנו בוז"

כוכב הת'אנדר התאכזב מההפסד הביתי לספרס. קובי: "העזיבה של פישר קשה". דרון וויליאמס: "לא זגזגתי כמו דוויט הווארד"

הקרב בין שתי מוליכות המערב הלילה (בין שישי לשבת) הוכרע הרבה לפני הסיום, כשסן אנטוניו ניצחה באוקלהומה סיטי 105:114, אחרי שכבר הוליכה ב-27 נקודות לפני ההפסקה. הת'אנדר, שהפסידו בפעם הרביעית בלבד בבית העונה אך השנייה השבוע, ראו את יתרונם על הספרס בראשות המערב מצטמק לשלושה משחקים.

"חפרנו לעצמנו בור גדול מדי", אמר קווין דוראנט על ניסיון הקאמבק של קבוצתו במחצית השנייה. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להירגע כי אנחנו בבית, זה שאנחנו בבית לא ינצח לנו משחקים מעצמו. זה מעודד שהמשכנו להילחם, אבל אין דבר כזה ניצחונות מוראליים בשבילנו. פשוט לא שיחקנו חזק כמו שרצינו, והקהל היה צריך לשרוק לנו בוז במחצית השנייה, אבל הוא לא עשה את זה".

בצד המנצח היה גרג פופוביץ', שנשאל בסיום על החשיבות של השגת המקום הראשון והשיב: "למדתי לאורך השנים שחשוב יותר להגיע בקצב הנכון לפלייאוף, ומעבר ליתרון הביתיות יש חשיבות גדולה לבריאות של השחקנים ולאמונה העצמית של הקבוצה".

* הלייקרס רשמו ניצחון חמישי ברציפות ונותרו במרחק של שני משחקים מסן אנטוניו שבמקום השני עם 92:97 על מינסוטה, אך בקבוצה המשיכו לעסוק בעזיבתו של דרק פישר, שנשלח בטרייד ליוסטון. "זה קשה מאוד", הודה קובי בריאנט. "אני לא רגיל לזה שהוא לא פה, כי פרט לתקופה קצרה שיחקתי איתו לאורך כל הקריירה, והאמת שזה מרגיש לי מוזר, אבל כבר היו לי כאן חברים קרובים שעזבו, כמו קרון באטלר, רוני טוריאף ולמאר אודום, אז עברתי את זה בעבר".

* ניו ג'רזי הובסה 86:70 על ידי אורלנדו, ובסיום נשאל דרון וויליאמס האם בכוונתו ללכת בעקבות דוויט הווארד ולהצהיר על נאמנותו לקבוצה לאור השמועות על עזיבתו המתקרבת. "אני לא מתכוון לעשות את זה", הבהיר רכז הנטס. "המקרים שלנו שונים, כי הצהרתי לאורך כל השנה שאשר כאן עד הקיץ ואז אראה מה לעשות. לא זגזגתי בכלל וזה אפילו לא קרוב לסיטואציה שלו באורלנדו".

הספרס ניצחו באוקלהומה סיטי, שיקגו מעדה מול פורטלנד

אסף רביץ על הלקח מהתפטרותו של ד'אנטוני מהניקס

בלוס אנג'לס נפרדו בהצדעה מדרק פישר שעזב

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully