וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "שאראס יהיה המפתח של פאו, סופו של מכבי"

המנהל המקצועי של חולון ניתח את הסדרה ("מכבי אנדרדוגים, אבל יותר מוכשרים") וסיפר: "סביר שלא אחזור לאמן יותר"

פיני גרשון העניק הערב (שישי) ראיון נרחב לאתר 'יורוהופס' ובו ניתח, בין היתר, את סדרת ההצלבה בין מכבי תל אביב ופנאתינייקוס, שתצא לדרך ביום שלישי הקרוב. "יכול להיות שמכבי היא האנדרדוג, אבל אני חושב שיש לה יותר כישרון מפנאתינייקוס, שמשחקת טוב מאוד כקבוצה תחת אוברדוביץ'", אמר גרשון. "אני מכיר את ז'ליקו היטב ואני בטוח שהוא יכין כמה הפתעות, הדבר היחיד שאני לא יודע זה האם הוא יפתיע במשחק הראשון או השני".

"מכבי יכולה לגנוב משחק באתונה", המשיך גרשון. "המשחק השני יהיה הסיכוי הכי טוב שלה, כי בראשון היא עדיין תתרגל לאולם ולקהל. המפתח יהיה איך פנאתינייקוס תשמור על מכבי בצבע, כי בגארדים יש לה יתרון. אני חושב שתיאו פפאלוקאס ישחק הרבה בסדרה הזאת. גם דייויד בלו יהיה חשוב. ראיתי את המשחק של פנאתינייקוס מול אולימפיאקוס בטלוויזיה ואתם יודעים מי היה השחקן ששינה הכל? שאראס! היתה לו השפעה מצוינת על המשחק. שאראס יהיה המפתח של פנאתינייקוס, וסופו יהיה המפתח של מכבי".

גרשון נשאל אם יוכל היה לאמן כל אחת משמונה הקבוצות שהעפילו להצלבה, באיזו היה בוחר, ואמר בלי היסוס: "צסק"א מוסקבה. אני חושב שיש להם את האיכויות והכישרון כדי לעבוד טוב מאוד תחת השיטה שלי. הם טובים במגרש עומד, מדהימים במגרש פתוח, ויש להם הרבה שחקנים גדולים ומנוסים".

לבסוף, התבקש המנהל המקצועי של הפועל חולון לחשוף מתי, אם בכלל, ישוב לאמן, והשיב: "כרגע אני לא חוזר. כרגע טוב לי עם החיים שלי, ותהיה חייבת להגיע הצעה ממש מצוינת, משהו שארגיש כלפיו כאילו זה אתגר גדול, כדי שאשנה את התכניות שלי. היו לי הצעות, אבל לא מספיק טובות כדי שאחזור. המצב הכי סביר שהוא שלא אחזור לאמן יותר".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully