וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: פדרר ונדאל ייפגשו בחצי הגמר

השוויצרי דרס את דל פוטרו 2:6, 3:6, הספרדי חזר מפיגור ל-6:4, 5:7, 4:6 על נלבנדיאן. אזרנקה ושראפובה ייפגשו בגמר הנשים

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל סידרו לנו הלילה (בין שישי לשבת) עוד מפגש ישיר ביניהם כשעלו לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס היוקרתי. פדרר (3) גבר 3:6, 2:6 על חואן מרטין דל פוטרו (9), ונדאל (2) חזר מפיגור ל-6:4, 5:7, 4:6 על ארגנטינאי אחר, דויד נלבנדיאן.

פדרר נראה טוב מאוד, אפילו מצוין לפרקים, ואם ימשיך במגמת ההשתפרות, הוא יניף סוף סוף את התואר בו זכה שלוש פעמים ברציפות באמצע העשור, אך מאז הפעם האחרונה - בשלהי 2006 - חלפו כבר שש שנים.

פדרר שבר כבר במשחקון ההגשה הראשון של דל פוטרו ועלה ל-0:3, תוך שהוא מציג טניס פשוט מדהים. המדורג תשיעי בעולם, ששלושה מארבעת הפסדיו העונה היו למאסטרו השוויצרי, החל להשתחרר אט אט, אלא שפדרר הציל שתי אפשרויות שבירה וניצח 3:6 את המערכה הראשונה בתום 37 דקות. גם הסט השני נפתח בשבירה מהירה של המדורג שלישי בעולם, שעלה ל-0:2, ושבירה נוספת במשחקון החמישי העניקה לו יתרון 1:4. דל פוטרו עוד הצליח להשיג אפשרות שבירה בפיגור 5:2, אך לא ניצל אותה, והשוויצרי שייט לניצחון מרשים אחרי שעה ו-9 דקות של משחק.

לעומתו נאלץ נדאל לעבוד במשך שעתיים ו-40 דקות לפני שהכניע את נלבנדיאן. השור ממאיורקה, שמחפש תואר שלישי באינדיאן וולס, שמט מערכה ראשונה בטורניר כשהארגנטינאי המנוסה (74 בעולם) שבר אותו בדיוק ברגע הנכון וניצח 4:6, והיה רחוק שתי נקודות מניצחון במשחק כשהוליך 15:30 ביתרון 4:5 במערכה השנייה, אבל דווקא אז רשם שגיאה כפולה ונתן לנדאל שבירה ראשונה במשחק, שהעניקה לו את המומנטום עד הסיום.

בטורניר הנשים העלתה ויקטוריה אזרנקה את מאזנה מתחילת העונה ל-0:22 מדהים, הפתיחה הטובה ביותר של שחקנית כלשהי מאז 1997, אחרי שגברה בחצי הגמר 4:6, 3:6 על אנג'ליק קרבר הגרמניה. בגמר מחכה למדורגת ראשונה בעולם מריה שראפובה, שניצלה את פרישתה של אנה איבנוביץ' בחצי הגמר השני כשהרוסיה הוליכה 4:6, 0:1 אחרי שעה ורבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully