וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: בילבאו נגד שאלקה ברבע הגמר

הגרלת שמונה הגדולות תפגיש גם את אלקמאר וולנסיה, את ספורטינג ליסבון מול חראקוב ואת אתלטיקו מדריד מול האנובר

מיד לאחר ההגרלה המרתקת של ליגת האלופות, הגיעה היום (שישי) גם תורה של הליגה האירופית להגריל את שלבי ההכרעה שלה בהשתתפות שמונה הגדולות של המפעל. אלו הם המשחקים:

רבעי הגמר:

אלקמאר - ולנסיה
שאלקה - אתלטיק בילבאו
ספורטינג ליסבון - מטאליסט חארקוב
אתלטיקו מדריד - האנובר

חצאי הגמר:

אתלטיקו מדריד/האנובר - אלקמאר/ולנסיה
ספורטינג ליסבון/מטאליסט חארקוב - שאלקה/אתלטיק בילבאו

רבעי הגמר ישוחקו ב-29 למרץ וב-5 לאפריל. חצאי הגמר ייערכו ב-19 וב-26 לאפריל. הגמר יתקיים באצטדיון הלאומי בבוקרשט, רומניה, ב-9 למאי.

שחקני אתלטיק בילבאו. רויטרס
הדהימו את יונייטד, מה הם מכינים לשאלקה? בילבאו/רויטרס

* משמעות ההגרלה היא שעדיין קיימת האפשרות לחצי גמר בהשתתפות שלוש ספרדיות, כמו גם לגמר כל ספרדי או לחלופין גמר כל גרמני.

* אלקמאר, מוליכת הליגה ההולנדית, הופיע בגמר המפעל בגילגול הקודם שלו כגביע אופ"א, ב-1981 והפסידה אז לאיפסוויץ' האנגלית. בשמינית הגמר היא דילגה מעל אודינזה אחרי דרמה גדולה. ההולנדים יפגשו את ולנסיה, שבעצמה זכתה בגביע אופ"א ב-2004 והדיחה בשמינית הגמר יריבה הולנדית אחרת, פ.ס.וו איינדהובן. ולנסיה במקום השלישי בליגה הספרדית.

* שאלקה, חמושה במלך שערי המפעל קלאס יאן הונטלאר, תנסה לזכות במפעל בפעם השנייה, אחרי שעשתה זאת ב-1997. כדי להתקדם שלב נוסף היא תיאלץ לעבור את המשוכה הגבוהה בדמות בילבאו, שהדהימה את מנצ'סטר יונייטד בשמינית הגמר, עם צמד הצגות מרשים כולל ניצחון באולד טראפורד. הישג השיא של הבאסקים בגביע אופ"א הוא גמר 1977 וחלוץ שאלקה, ראול, בוודאי ישמח לסיים את דרכם במפעל.

* ספורטינג ליסבון, פיינליסטית גמר 2005 (הפסידה בליסבון לצסק"א מוסקבה), היממה גם היא יריבה אנגלית פייבוריטית בדמות מנצ'סטר סיטי בסיבוב הקודם. חראקוב המפתיעה, מהמקום השלישי בליגה האוקראינית, חתומה על הדרמה של משחקי שמינית הגמר עם מהפך ענק בדקות האחרונות מול אולימפיאקוס.

* אתלטיקו מדריד זכתה במפעל לפני שנתיים בלבד, עם ניצחון על פולהאם האנגלית. הקולצ'ונרוס יפגשו את האנובר, שאומנם נמצאת במקום השביעי בלבד בבונדסליגה, אבל נראתה נהדר מול סטנדרד ליאז' בשמינית הגמר.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully