וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-הפועל ראשל"צ: חיילים יכנסו בחינם

בבירת הנגב מגיבים להחלטה לקיים את משחק התחתית (ש', 17:00), למרות המצב בדרום. שחקנים: "אם יבקשו, לא נגיע"

טריוויה

* מאז דצמבר 2005 ראשון לציון לא ניצחה בוסרמיל. התוצאה אז הייתה 0:1 לכתומים. אותה תוצאה הושגה גם בניצחון הקודם של ראשון לציון בוסרמיל, ארבע שנים לפני כן.

* בעשרת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בוסרמיל הושג תיקו אחד בלבד.

* מדהים, אבל מאז חודש נובמבר, במשך עשרה משחקים, באר שבע מנצחת ולא מנצחת לסירוגין (כולל בגביע)

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

לא ברור האם מדובר בניסיון מצד האדומים "להשיב אש" להחלטת ההתאחדות וכוחות הביטחון, לקיים בשעה זו את המשחק מחר למרות ירי הטילים על העיר, אבל אלונה ברקת, בעלי הקבוצה, החליטה להזמין למשחק את כל חיילי צה"ל בחינם, בהצגת חוגר.

במועדון הודיעו רשמית כי אין כל החלטה בנוגע לעתידו של גיא לוי. בבאר שבע ממש לא מתרכזים בהרכב שיעלה למשחק או בהכנות לקראתו. העיסוק המרכזי בעיר הוא עדיין הרקטות, שנופלות בזו אחר זו על ידי הג'יהאד האיסלמי. במועדון לא מבינים מדוע ההתאחדות לא טורחת לדחות את המשחק ליום שלישי, ללא קשר להוראות כוחות הביטחון. "כנראה שרק מחר נדע מה יקרה, עצוב שאנחנו תלויים בהחלטה הג'יהאד הרבה יותר מאשר בהחלטת ההתאחדות או כוחות המשטרה", אמר גורם בקבוצה. שחקנים אמרו הבוקר: "אם במועדון יבקשו מאיתנו, לא נגיע למשחק".

גיא לוי, אגב, הקרין לשחקנים את קלטת המשחק בין ריאל מדריד לצסק"א מוסקבה, כדי להדגים עמידה טקטית.

הפועל ראשון לציון:

"אנחנו מתכוננים למשחק כרגיל, לא קיבלנו שום הודעה על ביטול או דחייה, כך שמבחינתנו ההכנה היא כמו לקראת כל משחק אחר", אמר היום גורם בהנהלת הפועל ראשון לציון.

בצל המצב הביטחוני הלא רגוע בדרום והידיעה כי המשחק עשוי להידחות בסופו של דבר, סיימו השחקנים את האימון המסכם לקראת קרב התחתית הלוהט. השחקנים של המאמן אייל לחמן מגיעים אחרי שני ניצחונות רצופים ושלושה משחקים ללא הפסד. במקרה של ניצחון נוסף, תחלוף ראשון לציון על פני באר שבע ובמידה וגם מכבי פתח תקוה תפסיד שוב, הכתומים עשויים לדלג מעל לקו האדום, לראשונה מזה שבועות רבים, דבר שישפר מאוד את מצבם לקראת פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון.

בפן המקצועי, יקבל המאמן אייל לחמן בחזרה לסגל את החלוץ המולדבי גאורגי אובסניקוב ואת הקשר ריף מסיקה, שסיימו לרצות עונש הרחקה.

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אוהד לויטה

אחרי מה שעבר על השוער בשבוע האחרון, מה שבאר שבע צריכה זה קצת שקט מאחוריו. לאחר הביקורת של המאמן בחדר ההלבשה, כל מה שהשחקנים עשו זה לגונן על השוער שלהם וזה יפה ביחס למה שקורה בקבוצות אחרות. המבחן שלו מול ראשון לציון הוא גדול יותר. ללויטה אסור לטעות שוב, והוא יודע שמשחק גדול אחד יכול לקרב אותה עוד קצת לאוהדים.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל

פציעתו הארוכה של אוהד כהן, אילצה את הצוות המקצועי להכניס אל בין הקורות את דלל הצעיר, שלפחות עד כה מצדיק לחלוטין את הקרדיט שקיבל. דלל מציג יכולת טובה במחזורים האחרונים ואין ספק שהוא תרם לא מעט למסע ההתאוששות הזמני של ראשון לציון. מחר תצא הקבוצה למשחק קריטי במגרש חוץ קשה ודלל יצטרך להיות במיטבו כדי שהכתומים יצליחו לצאת בשלום, עם נקודות, מקרב התחתית הכל כך חשוב הזה.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אביתר אילוז, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; וויליאם סוארס, ננאד קיסו, סיראז' נאסר, יוסי שבחון, פטר גרביץ' (דיא סבע); עידו אקסברד.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא, סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, דודו אברהם, אסי בלדוט, דיוויד גומז, משה בן לולו.


הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully