וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלחת קראטה ירדנית הגיעה למשחק איל"ת

עד לרגע האחרון לא היה ברור אם הירדנים אכן יגיעו לתחרות הענפים הלא אולימפיים הנערכת בסוף השבוע בעיר אילת

אורחים מיוחדים הגיעו לאילת לקחת חלק בסוף השבוע של "משחקי איל"ת" הבינלאומיים - משלחת קארטה מירדן. אירוע הספורט, שמתקיים מדי שנה, מפגיש בין עשרות ענפי ספורט לא אולימפיים ומאות משתתפים מהארץ ומחו"ל.

במסגרת סוף שבוע המשחקים (15-17 למרץ), נערכים מגוון אירועים בענפי הספורט השונים כגון קראטה, קיק-בוקס, הוקי גלגיליות, ג'יו-ג'יטסו, סקי מים, גלגיליות אמנותי, משיכת חבל, פוטבול, פטנקריקט ועוד.

התאחדות הקראטה הירדנית קיבלה הזמנה רשמית מהתאחדות "אילת" להשתתף במשחקים המסורתיים, אך עד לרגע האחרון לא היה ברור אם הירדנים יגיעו או לא. בימים האחרונים נודע כי הנציגים הירדנים אישרו את השתתפותם ואכן הקבוצה הגיע אתמול (חמישי). בנוסף למשלחת הירדנית, לתחרויות הקראטה הגיע גם משלחת הונגרית והבוקר נפתחו התחרויות בענף באופן רשמי.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" אמר: "משחקי "איל"ת" שמתקיימים השנה בפעם השביעית, הפכו במרוצת השנים למסורת ולאירוע לו מחכים ספורטאים רבים. יתרה מזאת, בשנים האחרונות חשיבותם של המשחקים רק הלכו וגדלו וכיום התחרות מוכרת גם ברמה הבינלאומית. בנוסף , אנו משתדלים שמשחקי "אילת" יהוו מקפצה מקצועית לרבים מהספורטאים שלנו מחד ומאידך יעודדו ספורטאים זרים להגיע לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully