וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה - מילאן 2:0, פיורנטינה - יובה 5:0

הרוסונרי לא עוצרים, זלאטן ועמנואלסון סידרו להם עוד שלוש נקודות. הביאנקונרי התפוצצו וניצחו אחרי שלושה משחקים

המחזור ה-28 בסריה A נפתח הערב (שבת) עם משחקיהן של שתי הטוענות לכתר, שלושה ימים לפני העימות ביניהן בגומלין חצי גמר הגביע. מילאן החלה את הערב עם ניצחון קליל 0:2 באניו טארדיני מול פארמה, והגדילה את הפער בפסגה באופן זמני לשבע נקודות. יובנטוס צימקה אותו בחזרה לארבע, כשסופסוף נראתה כמו קבוצה והביסה 0:5 את פיורנטינה. ביום ראשון תתארח לאציו אצל קטאניה, ואודינזה ונאפולי ייפגשו למשחק צמרת מסקרן.

פארמה - מילאן 2:0

הרוסונרי המשיכו את רצף ההצלחות והגדילו את יתרונם בפסגה לשבע נקודות, שלושה ימים לפני הגומלין מול יובנטוס בחצי גמר הגביע. פארמה, מנגד, הגיעה עם חששות כבדים מאנטוניו נוצ'רינו שכבש מולה שלושער בסיבוב הראשון, אבל לא יכלה לחברים שלו ורשמה משחק שביעי ללא ניצחון.

ג'אנלוקה זמברוטה ודניאלה בונרה פתחו בהגנה החבולה של מילאן, כאשר ג'נארו גאטוסו ישב על הספסל אחרי חודשים ארוכים בהם לא שיחק. אורבי עמנואלסון שוב אייש את הקישור, ובדקה ה-17 בעט כדור שפגע בידו של כריסטיאן זקארדו וסידר פנדל למילאן. זלאטן איברהימוביץ' לא נכשל מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 עם שערו ה-20 העונה. סטפן אל שעראווי בעט כדור למשקוף לפני השריקה להפסקה, אבל בדקה ה-55 היה זה עמנואלסון שסגר עניין עם השני של מילאן במתפרצת נהדרת, אחרי שזלאטן פתח רגליים ונתן לו לרוץ באין מפריע, לחלוף על פני השוער אנטוניו מיראנטה ולגלגל פנימה. ההולנדי בכושר נפלא.

פיורנטינה - יובנטוס 5:0

כמה זמן חיכו הביאנקונרי למשחק כזה, שיחזיר אותם למסלול. יובה אומנם בלי הפסד העונה אחרי 28 מחזורים, אבל שש תוצאות תיקו בשבעת משחקי הליגה האחרונים, סידרו למילאן מהפך בצמרת וכעת יובה היא הרודפת.

הפעם לקבוצה של אנטוניו קונטה לא היו בעיות והיא הזכירה את היכולת מתחילת העונה. יובנטוס חמישייה ראשונה העונה והיא נהנתה משער יתרון מהיר של מירקו ווצ'יניץ' כבר אחרי רבע שעה של כדורגל. חמש דקות בלבד חלפו והויולה הסתבכו עוד יותר, כשאלסיו סרסי פגע במרטין קאסרס והורחק. בדקה ה-28 יובה אותתה לאן המשחק הזה הולך וארתורו וידאל השתלט על הבעיטה של עצמו ושלח פנימה.

גם במחצית השנייה האורחת לא נעצרה ובדקה ה-55 קלאודיו מרקיסיו כבש את השלישי ועל הבא בתור היה חתום אנדראה פירלו, שחדר לרחבה והקפיץ' מעל ארתור בורוץ' האומלל בדקה ה-67. עוד חמש דקות וגם החמישי הגיע, כשסימונה פאדוין רק נכנס וכבר כבש מקרוב, כדי לחתום את התוצאה הגדולה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully