וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: נובאק דג'וקוביץ' עלה לחצי הגמר

המדורג ראשון בעולם גבר על ניקולס אלמגרו (12) 3:6, 4:6. אצל הנשים: איבנוביץ' נגד שראפובה בקרב על העלייה לגמר

נובאק דג'וקוביץ' לא ממש מראה סימנים של עצירה. לאחר ששמט אמש (רביעי) מערכה בשמינית גמר טורניר אינדיאן וולס לפני שהתגבר על פאבלו אנדוחר, הסתדר הערב המדורג מספר 1 בעולם גם עם ספרדי נוסף - הפעם ניקולס אלמגרו (12) בשלב רבע הגמר, עם 3:6, 4:6, בתום שעה ו-22 דקות של משחק.

הסרבי ניצל את שתי אפשרויות השבירה שלו במערכה הראשונה כדי לנצח 3:6, ובסט השני השיג שבירה גורלית במצב של 4:4 כדי לעלות ל-4:5, להגיש לניצחון, ולהשלים את המשימה. בחצי הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את ג'ון איזנר (11), שניצח את ז'יל סימון (13) 3:6, 6:1, 5:7.

בטורניר הנשים, אנה איבנוביץ' ממשיכה להיראות נהדר. הסרבית, שדורגה בעבר במקום הראשון בעולם, רשמה הערב (חמישי) את אחד ההישגים הגדולים שלה בשנה האחרונה כשעלתה לחצי גמר טורניר אינדיאן וולס היוקרתי. איבנוביץ', המדורגת 16 בעולם שעברה את קרוליין ווזניאקי וקסניה פרבאק כבר בטורניר, הצליחה לנצח 3:6, 4:6 את מריון ברטולי הצרפתיה, שמדורגת במקום השביעי בעולם, לאחר שעה ו-17 דקות.

איבנוביץ', שזכתה באינדיאן וולס אי שם ב-2008, הצליחה למעשה להדיח את הפינליסטית מהשנה שעברה בצורה מרשימה, כשהיא משיגה שלוש שבירות בשבעה ניסיונות במהלך המשחק, בעוד ברטולי עצמה השיגה שבירה אחת בלבד. איבנוביץ' רשמה 21 ווינרים, לעונת תשעה בלבד של ברטולי, שביצעה גם 22 שגיאות לא מחויבות. אגב, לאיבנוביץ' זה גם סוג של נקמה בצרפתיה, לאחר שזו ניצחה אותה ברבע הגמר בשנה שעברה.

בחצי הגמר הסרבית תפגוש את מריה שראפובה (2) שגברה על בת ארצה הרוסיה מריה קירילנקו 6:3, 5:7, 4:6 אחרי למעלה משלוש שעות. שראפובה הפסידה במפגש האחרון בין השתיים וגם הפעם התקשתה מאוד אחרי שכבר הייתה בפיגור 1:0 במערכות ו-2:0 בסט השני. "היא פתחה את המשחק בצורה טובה מאוד ואני שיחקתי רע", אמרה המדורגת 1 בעולם לשעבר, "אחר כך התחלתי לזוז הרבה יותר טוב. לאט לאט התחלתי לעשות את הדברים טוב יותר".


טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully