וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי איל"ת הבינלאומיים יצאו לדרך

מאות משתתפים מהארץ ומחו"ל הגיעו אל העיר אילת כדי לקחת חלק בתחרויות, ביניהם גם משלחת ספורטאים מירדן

"משחקי א?י?ל?ת" הבינלאומיים שיצאו לדרכם היום (חמישי) בפעם השביעית, יתפרסו על פני כל הסוף שבוע. אירוע הספורט הגדול הזה, שמתקיים מדי שנה, מהווה את המפגש המרכזי והמשמעותי ביותר של כל ענפי הספורט הלא אולימפיים בישראל. במסגרת סוף שבוע המשחקים שיתקיים בעיר אילת, הגיעו לעיר מאות ספורטאים ממגוון רחב של ענפי ספורט: קארטה, קיק-בוקס, הוקי גלגיליות, ג'יו-ג'יטסו, סקי מים, גלגיליות אמנותי, משיכת חבל, פוטבול, פטנקריקט ועוד.

בנוסף לענפי הספורט הרשמיים בהתאחדות "אילת", מאפשרים במסגרת המשחקים את קיומן של תחרויות בענפים "אורחים": כדור רשת – שמראים נוכחות מרשימה, פוצ'יווולי - משחק החופים הברזילאי שכובש את העולם ורוגבי - שהפך לאחרונה לענף אולימפי, אך עדיין השחקנים לא מוותרים על השתתפות במשחקי "אילת" המסורתיים.

משחקי "אילת" הינם יוזמה של התאחדות "אילת" שצמחו על רקע מחסור במשחקים מאורגנים של ענפי הספורט הלא אולימפיים. בראשית דרכם התקיימו משחקי "אילת" ברמה הלאומית, במהלך השנים ולאור ההצלחה קיבלו מעמד בינלאומי, שהוביל לשילוב של ספורטאים מובילים ונבחרות מחו"ל.

השנה הגיעו להשתתף במשחקי "אילת" ספורטאים ממדינות רבות בהן: גרמניה, דנמרק, הולנד, צרפת, בולגריה, יוון, בלארוס, אוקראינה ועוד. בימים האחרונים נודע כי גורמים רשמיים ברשויות ירדן אישרו את השתתפותה של משלחת קארטה ירדנית במשחקים.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת" אומר: "משחקי 'אילת' שמתקיימים השנה בפעם השביעית הפכו במרוצת השנים למסורת ולאירוע לו מחכים ספורטאים רבים. יתרה מזאת, בשנים האחרונות חשיבותם של המשחקים רק הלכו וגדלו וכיום התחרות מוכרת גם ברמה הבינלאומית. בנוסף , אנו משתדלים שמשחקי "אילת" יהוו מקפצה מקצועית לרבים מהספורטאים שלנו מחד ומאידך יעודדו ספורטאים זרים להגיע לישראל.

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully