וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "מקווה להימנע ממפגש עם מילאן"

ברצלונה מתכוננת להגרלת רבע גמר האלופות (13:00, ערוץ 5). פיליפ להאם: "יהיה נחמד אם לא נוגרל נגד בארסה או ריאל"

אחרי משחקים מלאי מתח וכאלו פחות, נקבעו בעשרת הימים האחרונים שמונה העולות לרבע גמר ליגת האלופות. היום(שישי, 13:00, ערוץ 5) תתקיימנה ההגרלות של רבעי הגמר וכן של חצאי הגמר וכמובן הגמר (שם תקבע מי תיחשב לקבוצה המארחת).

החל מהשלב הזה אין יותר הגבלות, כשהמשמעות היא ששתי קבוצות מאותה מדינה יכולות להיפגש, או אם תרצו מפגש כפול בין ריאל מדריד לברצלונה הוא בהחלט אפשרי.

משחקי רבע הגמר הראשונים יתקיימו בתאריכים 27 ו-28 במארס, כשמשחקי הגומלין ייערכו שבוע לאחר מכן. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-17 וב-18 באפריל והגומלין ב-24 וב-25 באפריל. המשחק על התואר ייערך באליאנץ ארנה שבמינכן, ביום שבת ה-19 במאי.

הקבוצה שכולן כולל כולן מקוות לקבל היא אפואל ניקוסיה חסרת הניסיון, שאמנם הפתיעה את ליון בשמינית הגמר ועוד לפני כן הקדימה בשלב הבתים את פורטו ושחטאר דונייצק, אבל עדיין נחשבת לקבוצה החלשה ביותר.

אלופת אירופה, ברצלונה, כבר פגשה את מילאן בשלב הבתים ופפ גווארדיולה הצהיר פעם נוספת שהוא לא מעוניין במפגש חוזר עם האיטלקים בשלב הזה: "אני אשמח להימנע ממילאן. כבר שיחקנו נגדם פעמיים העונה ומדובר באחד מהמועדונים הגדולים באירופה. יחד עם זאת, כדי להגיע לגמר צריך לפגוש את הקבוצות הטובות ביותר".

בבאיירן מינכן נחושים להגיע לגמר באצטדיון הביתי, אבל גם שם יודעים מי הן המשוכות הגבוהות ופיליפ להאם אמר: "הפייבוריטיות הן תמיד ברצלונה וריאל מדריד. הן קבוצות מצוינות. יהיה נחמד אם לא ניתקל בהן בשלב הזה".

לואיק רמי, שהדיח עם מארסיי את אינטר, הביע בעצמו חשש ממפגש עם אחת מהנציגות של הליגה הספרדית והוסיף: "למה שלא נחזור לסן סירו ונדיח גם את מילאן? בכל מקרה, לא משנה מי תהיה היריבה, המשחקים יהיו קשים".

הקבוצות שתוגרלנה מחר:

ברצלונה
ריאל מדריד
מילאן
באיירן מינכן
צ'לסי
בנפיקה
מארסיי
אפואל ניקוסיה

בשעה 14:00 תתקיים הגרלת רבע גמר הליגה האירופית.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully