וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:1 דרמטי להפועל רמת גן על הפועל הרצליה

אביב עזריה כבש בדקה ה-92 וסידר למוליכה שוב חמש נקודות יתרון בפסגה. מכבי הרצליה רביעית אחרי 0:2 על אשקלון

שלושה מחזורים בלבד נותרו עד הקיזוז, והמחזור ה-28 בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי) לדרך עם שלושה משחקים. עירוני בת ים המשיכה את התקופה הרעה של הפועל ירושלים וגברה עליה 1:3, הפועל כפר סבא גירדה נקודה ביתית מול אחי נצרת ב-1:1 ואילו בני לוד השיגה ניצחון חוץ חשוב וגדול 2:3 מול בית"ר תל אביב/רמלה. לוד קיוותה להתקרב להפועל רמת גן, אבל המוליכה שוב זכתה בניצחון בתוספת הזמן, עם 0:1 דרמטי של אביב עזריה מול הפועל הרצליה. מכבי אום אל פאחם טיפסה בשבת למקום השישי עם ניצחון 0:2 על הפועל נצרת עילית, כאשר מכבי הרצליה הרביעית ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון.

משחקי שישי

עירוני בת ים - הפועל ירושלים 1:3

הקבוצה של לופא קדוש ממשיכה להתפרק והפלייאוף העליון מתחיל לחמוק מבין ידיה. ההפסד הזה היה החמישי ברציפות שלה והסוף לא נראה באופק מבחינת לופא קדוש ושחקניו. בת ים ניצחה אחרי שש תוצאות תיקו רצופות ו-11 משחקים נטולי ניצחון ולפחות זמנית היא מעל לקו האדום. אדם מזרחי עוד העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-35, אבל בת ים הגיבה בבליץ עם שערים של עדי כליפה (62) ויצחק בן סלמון (63), שהפכו את התוצאה בזריזות. בן סלמון כבש את השני שלו בדקה ה-75 וחתם את התוצאה והניצחון הגדול.

הפועל כפר סבא - אחי נצרת 1:1

הירוקים הגיעו מעודדים ועם שני ניצחונות ברציפות, שפתחו שוב את המרדף שלהם אחרי הפלייאוף העליון. אחי נצרת המצוינת, שעדיין לא ויתרה סופית על מאבקי העלייה, ממש לא התכוונה לעשות חיים קלים למארחים באצטדיון לויטה, שגם לא נהנו מתמיכת קהל רבה בשל מחאת אוהדים. נצרת אומנם הפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה, אבל הפעם היא נראתה הרבה יותר טוב וגם נהנתה משער יתרון של עוביידה אבו רביע בדקה ה-51, אחרי שיתוף פעולה נאה עם סרג' איילי. אלא שכפר סבא לא נכנעה ומצאה את השוויון, עם נגיחה מדויקת בדקה ה-82 של הרכש הנפלא שלה רן יצחק, שלא מפסיק למצוא את הרשת מאז הגיע לקבוצה בינואר.

בית"ר תל אביב/רמלה - בני לוד 3:2

תל אביב/רמלה הייתה הקבוצה החמה של הליגה בתקופה האחרונה והגיעה למשחק מלאת ביטחון ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים, שהבריחו אותה מהתחתית. לוד לעומתה, היא האיום האחרון שבאמת נותר על הפועל רמת גן בקרב על הכרטיס הבודד לליגת העל וזה אכן התפתח למשחק נהדר. נבו מזרחי העלה את המארחת ליתרון כבר אחרי 11 דקות, ינון ברדה השווה בדקה ה-63 ואז התחיל טירוף של חמש דקות, במסגרתו החלוץ הלוהט איציק אבושדיד החזיר את היתרון לתל אביב/רמלה בדקה ה-72, אבל לוד מצאה את הרשת פעמיים, פעם אחת היה זה רז שביט בדקה ה-74 ובפעם השנייה, מי אם לא מוראד אבו ענזה, שכבש שער ניצחון קריטי בדקה ה-77 וקירב את לוד מרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה.

משחקי שבת

מכבי אום אל פאחם - הפועל נצרת עילית 0:2

הקבוצה הביתית הגיעה נסערת אחרי שהוחלט לקיים את המשחק שלה מול מכבי באר שבע, בו הובילה 0:1 בדקה ה-89, מההתחלה, אך שכחה לרגע מהזעם המצטבר ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד. נצרת עילית, שנמצאת במקום ה-14 ומתחת לקו האדום, נכנעה לפנדל של יובל שוואט בדקה ה-14 וראתה את החלוץ היריב משלים צמד בדקה ה-56. אום אל פאחם קופצת למקום השישי המוליך לפלייאוף העליון, נצרת עילית ממשיכה בנסיגה ומפסידה בפעם הרביעית בחמישה משחקים.

מכבי הרצליה - הפועל אשקלון 0:2

הקבוצה של עופר טלקר שיפרה עמדות והתקדמה למקום הרביעי בטבלה, בעזרת ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים. דניאל רז כבש את הראשון של מכבי הרצליה ממש לפני השריקה למחצית, אשקלון המדורגת שמינית לא מצאה את השוויון ובדקה ה-85 נענשה עם ספיגת השער השני, עליו היה חתום עמרי פרל הצעיר. שער בכורה בליגה הלאומית לשחקן קבוצת הנוער של הרצליה, שחתם את ניצחון קבוצתו. גם הרחקתו של רן מלכה בדקת הסיום לא פגמה בחגיגה.

הפועל רמת גן - הפועל הרצליה 0:1

האלופה שבדרך נעצרה במחזור שעבר, כשסיימה ב-1:1 מול בני לוד אחרי רצף נהדר של שישה ניצחונות ברציפות, וזה כמעט קרה לה שוב מול יריבה חלשה הרבה יותר. הפועל הרצליה הלפני אחרונה הגיעה לווינטר בידיעה ברורה כי סיכוייה להוציא משהו די קטנים, אך שחקניו של בני טבק עמדו בלחץ ומנעו מעומר בוקסנבוים וחבריו להשיג את השער. המגננה של הרצליה החזיקה מעמד עד לתוספת הזמן, כאשר שתי דקות בתוך התוספת היה זה אביב עזריה שהבקיע את שער הניצחון הדרמטי והחזיר את הפער בפסגה לחמש נקודות. ניצחון יקר למוליכה.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully