וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: המשטרה הגבילה את כמות הקהל, המשחק יידחה?

15.3.2012 / 14:25

רק 500 איש יורשו להיכנס למשחק נגד ראשון לציון, ההתאחדות תיענה לבקשת ראשי המועדון לדחותו. גם משחקי הכדורסל נדחו

ההתאחדות לכדורגל הודיעה הבוקר (חמישי) על ביטול כל משחקי הנוער, שיועדו להיערך בדרום הארץ בסוף השבוע הקרוב, זאת בעקבות המצב הביטחוני וירי הטילים על ישובי הדרום בימים החולפים. עם זאת, משחק התחתית בין הפועל באר שבע להפועל ראשון לציון, שאמור להיערך בשבת הקרובה, מתוכנן להתקיים כסדרו. לאחר ההודעה פנו אלונה ברקת ואסי רחמים להתאחדות בבקשה לדחות את המשחק לשלישי, ונענו שכך ייעשה רק אם המשטרה תגביל את כמות הקהל ל-500 איש. המשטרה אכן הגבילה את כמות הצופים, וכעת מחכים בבאר שבע לאישור ההתאחדות לגבי דחיית המשחק.

"אם יחליטו לקיים את המשחק מול הפועל ראשון לציון, נשקול לא להופיע במחאה. אנשים לא מבינים מה קורה פה. אי אפשר לישון מהרעש. איך אפשר לקיים משחק במצב כזה? עד שמישהו ייפגע, אנשים לא יתעוררו". זה המסר התקיף ששלחו הבוקר שחקני באר שבע להתאחדות לכדורגל.

גורם בהתאחדות אמר הבוקר, כי הם ממתינים להחלטת כוחות הביטחון לגבי קיום המשחק. "מאוחר יותר אנחנו אמורים לקבל הערכת מצב. אם המצב יימשך, ברור שלא יתקיים משחק, משום שלא תתאפשר התקהלות של 500 איש". בבאר שבע יפעילו לחץ נוסף על יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, שלא להמתין להחלטה ולדחות את המשחק כבר עכשיו, כדי שניתן יהיה לבטל את אימון הקבוצה מחר. כידוע, בבאר שבע לא מתקיימים לימודים בשלב הזה.

כמו כן, גם המחזור ה-19 בליגת העל בכדורסל לא יתקיים היום. גורמי הביטחון החליטו לא לאפשר את קיום המשחק בין עירוני אשקלון לגלבוע\גליל בשל המצב הביטחוני והחשש לשלום הצופים, ומנהלת הליגה החליטה שלא לקיים גם את המשחק בין מכבי אשדוד למ.כ. הבקעה.

גורמי הביטחון באשקלון קבעו שלמרות השקט היחסי באזור הבוקר ולאור העובדה שלא התקיימו היום לימודים, הם לא מאפשרים את קיום המשחק ואת ריכוז הקהל. שאר משחקי הבוגרים והנשים של איגוד הכדורסל, בהם צפוי קהל קטן יחסית, ייערכו כרגיל. משחקי ילדים, נערים ונוער לא יתקיימו.

עדכון ראשון: 13:10

החלטה מוזרה: נקבע משחק חוזר בין באר שבע לאום אל פאחם

בתום הערכת מצב: משחקי ליגת הכדורסל ייערכו הערב כמתוכנן

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully