וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע משחק חוזר בין באר שבע לאום אל פאחם: "גזענות"

בית הדין של ההתאחדות קבע שהמשחק שהופסק בשבת בשל "צבע אדום" ישוחק מחדש. יור או אל פאחם: "החלטה גזענית"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק הערב (רביעי) כי המשחק בין מכבי באר שבע למכבי אום אל פאחם, שהופסק ביום שבת האחרון בדקה ה-89 במצב של 1:0 לאורחים מאום אל פאחם, בשל אזעקת "צבע אדום" בבירת הנגב, ישוחק במלואו מחדש.

מדובר בהחלטה מעט תמוהה, מאחר שהמשחק הופסק דקה אחת בלבד לפני תוספת הזמן ולא חודש, למרות שהשופט סהר ארבלי קיבל אישור לחידושו. המשחק התקיים למרות הירי על ישובי הדרום וכעת, לאחר הרגיעה, הוא יחל מ-0:0. אנשי אום אל פאחם התלוננו ששחקני באר שבע סירבו לחזור למגרש.

יו"ר אום אל פאחם הגיב בזעם להחלטה: "שאלנו את ההתאחדות אם הם רוצים לדחות, ואמרנו שמצדנו אין בעיה. אבל באר שבע הודיעו שאין בעיה לקיים את המשחק. דקה לפני הסיום הייתה אזעקה, ירדנו לחדר ההלבשה, ופתאום הם סירבו לחזור. פתאום הם אומרים שהם לא ישנו כל הלילה. זה לא מתאים לספורט בישראל. זו החלטה גזענית. אנחנו מתעסקים בספורט, לא בפוליטיקה. אם אתם רוצים לעצור משחק, בסדר, אבל למה להתחיל אותו מחדש? תחדש אותו מהרגע שהוא הופסק".

בתוך כך, הליגה השנייה סיפקה הערב גם דרמה גדולה, במשחק ההשלמה שנדחה בשל המצב בדרום בין הפועל אשקלון להפועל רעננה. המשחק היה אמור להתקיים ביום שני האחרון, אך נדחה עקב המצב. הקבוצה של אלי מחפוד לא נבהלה מהדחייה והצליחה לנצח 2:3 דרמטי במיוחד את רעננה, בדרך למקום השביעי ולניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים ברציפות. הקבוצה של איציק עובדיה עם הפסד שני בשלושת המחזורים האחרונים והיא נותרה במקום הרביעי.

שחר סימן טוב העלה את רעננה ליתרון כבר בדקה ה-18, אך הקבוצה הביתית הצליחה לבצע מהפך עד המחצית. בן לוינשטיין איזן בדקה ה-33 ואוסי מוואלי כבש את השני בדקה ה-44. העסק גמור? ממש לא. שני שערים דרמטיים נכבשו בסיום והיו קרובים להפוך את כל הקערה על פיה. יוסי אטיאס כבש לזכות רעננה ואיזן בדקה ה-88, אך מאור אסור כבש לאשקלון בדקה ה-90 את שער הניצחון והשאיר את שלוש הנקודות אצל הקבוצה הביתית.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully