וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלירן עטר נטש את האימון

15.3.2012 / 15:30

החלוץ סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, יצחקי ודאבור מורחקים וקולאוטי תורגל. לוין: "נערכים למשחק צמוד בנתניה"

חלוץ מכבי תל אביב אלירן עטר, נטש הבוקר (חמישי) את אימון הקבוצה, בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. בשלב זה לא ברור אם השחקן יהיה כשיר למשחק החוץ של הצהובים מול מכבי נתניה, שייערך בקופסא ביום שבת הקרוב.

במידה ועטר לא יוכל לשחק, ייאלץ המאמן ניר לוין להרכיב חלק קדמי חדש לגמרי, שכן גם ברק יצחקי ומונאס דאבור המוצהבים, לא יעמדו לרשותו במשחק. שרן ייני, שפתח מול הפועל חיפה והוחלף במחצית בשל פציעה בקרסול, לא יהיה בסגל למשחק, גם הוא בשל צבירת כרטיסים צהובים.

על פי התירגול הטקטי שנערך באימון הבוקר, מסתמן שרפי דהן, שבעצמו לא שיחק מול חיפה בשל צהובים, יפתח בקישור האחורי לצד גל אלברמן. מוסא קונאטה ורועי קהת תורגלו במקומם של יצחקי ודאבור. מרגע שעטר נטש את האימון, קיבל גם רוברטו קולאוטי את חולצת ההרכב בחוד.

מי שערך אימון מלא וצפוי להיכלל בסגל הוא הקשר גיז'רמו ישראלביץ', המחלים ממתיחה בשריר המפשעה. לעומתו, הבלם סאבו פאביצ'ביץ', עדיין סובל מפציעה בשריר התאומים. הסרבי ערך אימון אישי בצידי המגרש וייעדר גם השבוע.

ניר לוין: "הפלייאוף הוא מבחן לקבוצה וגם לכל שחקן בנפרד"

הקבוצה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי נתניה. המאמן ניר לוין אמר: "המשחק חשוב, כי במחזור האחרון יקבע שיבוץ הפלייאוף ואנחנו יכולים לסיים בכל מקום בין שלישי לשמיני על פי תרחישים לכאן ולכאן. אנחנו גם יודעים שארבע הראשונות יארחו משחק ביתי אחד יותר מארבע האחרונות. יש בקבוצה מומנטום מסוים, כתוצאה משלושת הניצחונות הרצופים, אבל אנחנו מגיעים למגרש קשה, מול קבוצה קשה. זו קבוצה שתמיד עשתה למכבי חיים קשים ואנחנו נערכים למשחק צמוד ומותח".

לוין נשאל לגבי חוסר היציבות של הקבוצה העונה והשיב: "אני לא עוסק בניתוחים של מה שקרה העונה, אלא בניתוחים של המשחקים האחרונים שלנו. איך להשתפר, איך להיות טובים יותר ולתקן את נקודות התורפה. סיכומים נעשה בסוף. הפלייאוף הזה יכול להיות מאוד משמעותי עבור מכבי תל אביב. אנחנו נמצאים קרוב למקום שיביא את מכבי למפעל אירופי וזה חשוב מבחינתנו, לכן יש הבדל גדול מאוד אם נסיים במקום השני, השלישי או במקום אחר. בשמונת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, זה יהיה הבדל משמעותי אם ניקח 20 נקודות ומעלה או חלילה שבע או שמונה נקודות בלבד".

על העובדה שסגל חסר יעמוד לרשותו במשחק בנתניה אמר המאמן: "גם בדרבי חסרנו את פאביצ'ביץ' וייני, שהיו הבלמים הקבועים ואני שמח שיש לנו סגל רחב וטוב שאנחנו לא צריכים להתחזק. מי שמילא עד כה את מקומם של הפצועים, עשה את זה בצורה טובה ואני מקווה שגם אלה שימלאו את מקומם של הנעדרים בנתניה יעשו עבודה טובה".

לוין גם נשאל האם עבור השחקנים בסגל, הפלייאוף הזה מהווה סוג של מבחן לגבי הישארותם בקבוצה בעונה הבאה: "כמו שהפלייאוף יהיה מבחן לקבוצה, הוא גם יהווה מבחן לכל שחקן בנפרד. זה יראה אחרת אם ברקורד של שחקן יהיה חתום שמכבי הגיעה לשחק באירופה או לחילופין חלילה תהיה אכזבה ולא נגיע לשם. אני חייב להגיד שאני נתקל בשחקנים שמאוד רוצים להצליח ועושים הכל בשביל זה. אפשר לראות את זה בחדר ההלבשה, במשחקים ובאווירה בקבוצה. אני מקווה שהאווירה הזו והרצון והשאפתנות של כל אחד מהשחקנים לסיים את העונה עם ניצחון וגם עם פלייאוף מוצלח, יביא אותנו לתוצאות שאנחנו רוצים".

לוין נשאל האם הוא יכול לשים את האצבע על משהו שהשתנה בקבוצה בחודש האחרון, בו נרשמו שלושה ניצחונות רצופים: "היו מספר שינויים מאז שהגעתי, בערך לפני שלושה חודשים וחצי. אני מעדיף לא לפרט ולסכם, אבל היו שינויים בכל ההיבטים. אם זה כדורגל, צורת משחק, יכולת אישית ומצב חברתי בין השחקנים. היו עליות וירידות בפרמטרים הללו, כעת אנחנו בתקופה טובה ונצטרך לשמר אותה. נשתדל שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות".

על תהליך שילוב הצעירים אמר לוין: "ריף פרץ חוזר מפציעה ארוכה ויכול להיות שהוא יהיה בסגל בנתניה. זה סוג של בשורה טובה עבורנו, כי הוא שחקן מצוין והפציעה החזירה אותו אחורה. הוא עבר הליך שיקום ארוך מאוד. לגבי השחקנים הצעירים, אני מיישם את מדיניות המועדון שהייתה כאן. חשוב להדגיש שזו מדיניות שהייתה גם לפני שאני הגעתי. כשרועי קהת, דור מיכה, משה לוגסי, ברק לוי, עומר ורד ואחרים משתלבים, חלקם בסגל וחלקם בהרכב, זו המדיניות של מכבי תל אביב וזה היה כך בתקופתו של מוטי (איוניר, ר"ב). אני משתדל להמשיך בכך, כי זה הדבר הנכון ואנחנו שמחים שיש כאן צעירים שאפשר לסמוך עליהם. עונה שכזו קודם כל חישלה אותם. מה שהצעירים האלה עברו העונה, שחקנים במקומות אחרים עוברים בארבע או חמש שנים. לדעת להתמודד עם תקופות פחות טובות או לחץ של מועדון ותקשורת וקהל, מחשל שחקן ומוסיף לו עוד נדבך בבנייה, שנעשתה לו במחלקת הנוער. זה עושה אותם שחקנים טובים יותר מבחינה מנטלית ומקצועית ומכבי תל אביב בסופו של דבר תרוויח מזה".

על כמות המשחקים הגדולה ששיחקו העונה הצהובים אמר לוין: "אני מאחל למכבי ת"א גם בשנה הבאה 60 משחקים, כולל קמפיין מוצלח דומה באירופה. ייתכן שבמידה מסוימת המשחקים באירופה גרמו לדברים שפגעו בליגה, אבל אנחנו בגישה חיובית ומנסים לראות את הדברים הטובים".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully