וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ רומז: "צריך מאמן מבוגר ומנוסה לנבחרת"

מנג'ר טוטנהאם בן ה-65, המועמד הבכיר לאימון נבחרת אנגליה, הסביר מדוע הוא מתאים לתפקיד והוסיף: "אחליט בסוף העונה"

כמעט כל הממלכה המאוחדת רוצה לראות את זה קורה וכעת נדמה שזה מתקרב. הארי רדנאפ, מנג'ר טוטנהאם, שלח עוד רמז עבה לגבי מידת הסכמתו לאמן את הנבחרת הלאומית במידה והתפקיד אכן יוצע לו כצפוי.

מאז עזיבתו המפתיעה והפתאומית של המנג'ר הקודם של נבחרת שלושת האריות, פאביו קאפלו האיטלקי, שמו של רדנאפ, שמוביל את התרנגולים לעונה נפלאה, עלה לאוויר. בשבועות האחרונים שידר רדנאפ מסרים כפולים לגבי רצונו לעבור מוויט הארט ליין לוומבלי, אולם היום (חמישי) הוא הפציץ בראיון: "זו עבודה נפלאה, להיות המנג'ר של המדינה שלך. יש לי עבודה לעשות בטוטנהאם ואני צריך להתרכז בה וזה מה שאני באמת עושה, במאת האחוזים. נראה מה יקרה בסיום העונה. אף אחד לא פנה אליי מהנבחרת, אבל אמרתי כל הדרך שצריך מנג'ר אנגלי. לא הגענו לשום דבר עם מנג'רים זרים. קאפלו היה בסדר, אבל נכשל בגביע העולמי, לא ייצר משהו מהפכני, אז למה לא לתת את התפקיד למישהו מקומי?".

כאן התפנה רדנאפ לרמוז על רצונו ועל העדיפות שלו, בגיל 65, על פני אחרים: "כרגע אין מיליון מועמדים, אבל יש מנג'רים צעירים, שיהיו נפלאים למשרה בעתיד. זו עבודה למישהו מבוגר. חלק מהמנג'רים, כמו סטיב מקלארן ואולי גלן הודל היו צעירים מדי. צריך ניסיון בשביל התפקיד הזה. בסוף העונה אעשה את מה שטוב עבורי ועבור משפחתי".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully