וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "ברצלונה ברבע הגמר? אין שום בעיה"

בריאל מדריד לא מודאגים מהגרלת האלופות, רונאלדו מתקרב לעשרת הכובשים הגדולים בכל הזמנים ומוריניו והקהל חברים

בזמן שליאונל מסי מחורר את רשתות אירופה, גם כריסטיאנו רונאלדו לא טומן את ידו בצלחת. הסקורר הגדול של ריאל מדריד כבש אמש (רביעי) צמד נוסף בניצחון 1:4 על צסק"א מוסקבה, ניצחון שהשלים עבור הבלאנקוס העפלה לרבע גמר ליגת האלופות.

הפורטוגלי מעמיד מספרים מדהימים במדי ריאל מאז שנחת בברנבאו לפני שנתיים וחצי. ב-128 משחקים במדי הקבוצה, כריסטיאנו מצא את הרשת 128 פעמים. את הממוצע למשחק נשאיר לכם לחשב לבד. שני שערים נוספים ישוו אותו למיצ'ל במקום העשירי בכובשי ריאל בכל הזמנים, אומנם רחוק מ-323 השערים של ראול שבפסגה, אבל בקצב הזה הכל אפשרי.

לא רק רונאלדו, שכבר כבש 42 שערים העונה, יורה בריאל. גם קרים בנזמה, עם 22 שערים וגונסאלו היגואין עם 21 העונה, מפציצים. השניים היו חתומים על שני השערים הנוספים אמש ויחד עם CR7 השלישייה הקדמית של ז'וזה מוריניו חתומה על 85 אחוז משערי ריאל מדריד העונה. אגב מוריניו, בסיום הניצחון על הרוסים הוא עשה את דרכו אל יציע האוהדים השרופים של ריאל, ה'אולטרה סור' ומחא להם כפיים: "כשכולם באצטדיון שרקו לנו בוז, הייתה קבוצה קטנה שתמכה בנו וצריך להודות להם".

כעת ממתינים בריאל להגרלת רבע הגמר, שתיערך מחר (שישי, 12:45), כשהציפייה ואולי גם החשש הגדול של כל אירופה הוא מפגש מוקדם מול ברצלונה. לפחות המגן סרחיו ראמוס לא נשמע מודאג: "זה יכול להיות גמר אדיר, אבל אם זה יקרה עכשיו, אין שום בעיה".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully