וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר במסר חריף לשחקני מכבי חיפה: "אוי לכם אם תדליפו"

15.3.2012 / 12:13

הנשיא הגיע לאימון והביע את אכזבתו מהתבוסה להפועל ת"א. בוקולי, ורד, יאיא וגולסה נטשו את האימון. בקבוצה הגיבו לביקורת של המאמן

שחקני מכבי חיפה הגיבו הבוקר (חמישי) על דבריו של המאמן אלישע לוי, שאמש כינס אותם לאסיפה ובה ביקר בחריפות את ההגנה ואת ההתנהלות שלהם מול התקשורת, זאת בעקבות התבוסה 4:1 להפועל תל אביב ביום שני. כזכור, במהלך האסיפה אמר לוי בין היתר: "לא יכול להיות שעד לדקה ה-82 התוצאה תהיה 2:1, ונקבל רביעייה. איך בעיטת שוער של אדל עוברת את כולם? קודם כל תהיו ביקורתיים כלפי עצמכם, לפני שאתם מאשימים אחרים. לא יכול להיות שאני פותח אתרים וקורא ביקורת על סיידו, שהיה אחד הטובים פה".

"אפשר להסכים עם אלישע על רוב הדברים שאמר, הביקורת מובנת מאליה ויש כאן שחקנים עם ביקורת עצמית גבוהה", אמר אחד מהשחקנים, "אני יכול לא להסכים עם זה שיאיא היה אחד הטובים במגרש. הוא איבד כדורים ושיחק מפוזר. אין ספק שהוא שחקן מצוין שנמצא בירידה. לגבי השער השלישי, כולם יודעים מי אשם בשער, אין צורך לבקר אותו שוב. שלא תבינו לא נכון, הביקורת מקובלת ונכונה, אבל לכולם ברור שעשו טעות עם חלק מהזרים העונה". שחקן אחר הוסיף: "אחרי תבוסה כזאת, עדיף שנשתוק במקום להפיל אשמה על אחרים. נכון שיאיא ובוליאט לא היו בשיאם, אבל זאת לא חוכמה להיטפל לזרים. יש כאן כמה שחקנים ישראלים שמצפים מהם להרבה יותר".

ואם זה לא מספיק, הרי שהנשיא יעקב שחר, שלא נכח במשחק מול הפועל תל אביב, הביע את אכזבתו מהקבוצה. היום נכח שחר באימון, שוחח עם השחקנים והעביר להם מסר חריף לגבי העתיד. לאחר דבריו אמר להם שחר: "חסר לכם שתדליפו את זה".

החלוץ מוחמד גדיר נבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון והתברר כי הוא עשוי להיעדר שבועיים מהמגרשים, עקב מתיחה חזקה במפשעה. השחקן, שלא יהיה בסגל לדרבי מול הפועל חיפה בשבת הקרובה, עלול להיעדר גם מהמחזור הבא (עדיין לא ידועה זהות היריבה של חיפה במחזור הראשון של הפלייאוף). עוד ייעדרו מהדרבי יניב קטן (עדיין בתוך ימי השבעה על פטירתה של אחותו), יוריצה בוליאט (מורחק), טאלב טואטחה (מתאושש מניתוח), אוראל דגני (עדיין פצוע) ותמיר כהן (שיחזור כנראה רק בתחילת אפריל מהפציעה).

סארי פאלח ואיציק כהן מתחרים על עמדה אחת בהגנה במקום בוליאט. נראה כי כהן ישחק רק במידה ולוי יחליט להחליף את עלי עוסמאן בפלאח.

ארבעה שחקנים נטשו היום את האימון: סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה ועידן ורד. ורד וגולסה, שלא התאמנו אתמול, נטש את האימון והם עדיין בספק למשחק.

החלוץ ויאם עמאשה התאמן אתמול, אבל החליט לערוך ניתוח בהמשך העונה לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי. ההעדפה של החלוץ היא לשחק בדרבי, אבל לא לסכן את עצמו ולעלות מהספסל.

ללא קשר לגדיר, שטרם ידוע אם יישאר בעונה הבאה, חיפה מתכוונת להחתים חלוץ במקום דניאל צסארץ, שעד כה לא כבש שער במדים הירוקים. בימים האחרונים נודע כי חיפה חידשה לאחרונה את המעקב אחר חלוץ נבחרת דרום אפריקה, קטלגו מ'פלה (27), שהוזכר כמועמד לקבוצה בעונה שעברה. הסיבה: קבוצתו של מ'פלה, מאמלודי סאונדרס, מוכנה להתפשר על הסכומים הגבוהים אותם דרשה בעבר.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully