וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בעיטת שוער עוברת את כולם? מה אתם רוצים מסיידו?"

14.3.2012 / 12:45

אלישע לוי ערך אסיפה קשה: "לפני שאתם מעבירים ביקורת, תסתכלו על עצמכם". בחיפה מרוצים מההחלטה של עמאשה

לראשונה מאז התבוסה להפועל תל אביב, שחקני מכבי חיפה חזרו לכפר גלים שם עורכת הקבוצה את ההכנות לקראת הדרבי. שחקנים העידו על אווירה קשה באימון, במהלכו כינס המאמן אלישע לוי את השחקנים וערך אסיפה קשה במיוחד.

"הדגשתי באסיפה לפני המשחק שאנחנו צריכים לנצח לא רק על הדשא, אלא גם מנטלית. לא ניצחנו ולא באנו מוכנים למשחק, חשבנו שזה יבוא בקלות בגלל מה שעובר על הפועל. לא באנו מוכנים בהתקפה וגם בהגנה", אמר המאמן. "לא יכול להיות שעד דקה 82 יהיה 2:1, ואז נקבל ארבעה שערים. אי אפשר לקבל תבוסה כזאת. לגבי השער השלישי, אדל בעט בעיטת שוער ועבר את כולם, איך סופגים שער כזה? איך הכדור עבר את כולכם?".

עוד הוסיף המאמן: "קודם כל תהיו ביקורתיים כלפי עצמכם לפני שאתם מאשימים אחרים. לא יכול להיות שאני פותח אתרים וקורא ביקורת על סיידו, שהיה אחד הטובים פה. קודם תסתכלו על עצמכם, אחר כך תעבירו ביקורת על אחרים". באימון, כידוע, לא נטל חלק הקפטן יניב קטן (בתוך ימי השבעה). גם טאלב טואטחה (מתאושש מניתוח), מוחמד גדיר, ואולי גם אוראל דגני הפצוע ייעדרו. אייל גולסה ועידן ורד לא התאמנו, בגלל פציעות. כרגע, ורד בספק לדרבי.

אם האחרון אכן לא יוכל לשחק, אלישע לוי יחליט האם לפתוח עם עלי עוסמאן או סארי פלאח. ללוי יש אופציה לשלב של איציק כהן כבלם לצדו של אדין צוצאליץ'. מספר שחקנים המתגוררים בצפון איחרו לאימון היום, אך במועדון טוענים כי הדבר נעשה באישור של מנהל הקבוצה אדורם קייסי. בהמשך יתברר כיצד חיפה תנהג לגביהם, אם בכלל.

כפי שפורסם אמש, החלוץ ויאם עמאשה קיבל החלטה לעבור ניתוח במפשעה בהמשך העונה, ובהתייעצות עם הצוות הרפואי של מכבי חיפה הוחלט כי ימשיך להיכלל בסגל הקבוצה עד שיחליט שהכאבים יכריעו אותו. לאור הפרסום פנו לחלוץ חיפה שחקנים בקבוצה ואמרו לו: "נסה למשוך עוד קצת עד הניתוח, תוכל לעזור לנו להגיע לאירופה". "אנסה למשוך כל עוד אני יכול, כולל את משחק הדרבי, אבל לא אוכל לעשות זאת לאורך זמן. אין מנוס מניתוח, בקרוב אצטרך לעשות את זה", הסביר אתמול החלוץ לאנשי מכבי חיפה.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully