וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד שוב הפסידה, 4 נקודות בלבד לכספי ב-15 דקות

הישראלי שוב מיעט לשחק, הקאבס הפסידו 115:105 למילווקי המשתפרת, ששברה שיא אסיסטים עונתי. טריפל דאבל לדרו גודן

עומרי כספי ממשיך לטעום את טעמו של הספסל בקליבלנד, והלילה (חמישי) הפורוורד הישראלי שוב מיעט לעלות מהספסל ושוב שיחק 15 דקות בלבד וראה את קבוצתו מפסידה. קליבלנד (25:16) הגיעה למילווקי (24:19) המפתיעה, והקאבס נוצחו 115:105 ורשמו הפסד חוץ נוסף. כספי סיים עם 4 נקודות (2 מ-2 מהשדה) והוסיף 4 ריבאונדים ו-2 חטיפות, בעוד משחק שבו הוא קיבל הזדמנויות מועטות.

מילווקי עדיין לא הציגה את הרכש הטרי מונטה אליס, אבל כן נהנתה מטריפל דאבל מרשים לדרו גודן: 15 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. הבאקס עדיין נאבקים על המקום השמיני במזרח מול ניו יורק המידרדרת, ועם ניצחון רביעי ברציפות מילווקי במומנטום חיובי. מנגד, עבור קליבלנד זה הפסד שני רצוף, אחרי שכבר רשמו שלושה ניצחונות רצופים.

ארסן איליאסובה קלע 22 וקלט 8 ריבאונדים למילווקי, שרשמה שיא ליגה עונתי של 38 אסיסטים. ברנדון ג'נינגס קלע 17 וחילק 8, מייק דאנליבי קלע 21, קרלוס דלפינו הוסיף 17 משלו, והבאקס דוהרים קדימה. מנגד, קיירי אירווינג קלע 28 נקודות לקליבלנד, אנטואן ג'יימיסון הוסיף 13, והקאבס עדיין מחכים לשמוע מה יקרה עם רמון סשנס ועם ג'יימסיון, שעוד עשויים לעזוב בטרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully