וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מחכה לצ'לסי: "הראו אופי נהדר, אשמח לשחק מולם"

עיתוני אנגליה היללו את הקאמבק של צ'לסי, מוריניו כבר מחכה לאקסית: "אנשים לא יודעים כמה אני אוהב אותם". המאמן על הניצחון של מדריד: "השחקנים עשו דברים נהדרים"

איזו דרמה ענקית קיבלנו אמש (רביעי) בסטמפורד ברידג', כאשר בתום 120 דקות מורטות עצבים הצליחה צ'לסי להתגבר על נאפולי, למחוק פיגור 3:1 מהמשחק הראשון, לכפות הארכה ולנצח בסופו של דבר 1:4 בדרך לרבע גמר ליגת האלופות. עיתוני אנגליה שיבחו והיללו הבוקר את הכחולים, עם כותרות כמו "לילה בלתי נשכח", פשוט הטובים מכולם", "הרוח של צ'לסי הוליכה אותה מעלה" ו"מלכי הקאמבק".

מי שעמדו במרכז הקאמבק הענק של הבלוז היו דווקא השחקנים הוותיקים, שלפרקים לא זכו לכבוד רב מהמאמן הקודם, אנדרה וילאש בואש, וחווים כעת סוג של רנסאנס עם רוברטו די מתאו. "הופעה שכזאת יכולה לשנות עבורנו דברים", אמר בתום המשחק פרנק למפארד, ששלח את המשחק להארכה עם פנדל בדקה ה-75. "נהנה מזה הלילה ולא נחשוב על ההגרלה, אנחנו פשוט שמחים להיות בכובע. ריאל מדריד וברצלונה שתי קבוצות גדולות, אבל אם נשחק כמו ששיחקנו היום אנחנו יכולים לנצח את כולן".

על שער הניצחון שהגיע מרגלו של ברניסלב איבנוביץ' בדקה ה-105 אמר הקשר הוותיק: "הוא סיים את המהלך כמו חלוץ. הוא היה פנטסטי הערב, סמל לצורה בה שיחקנו, וזה ניצחון ענק. הראנו המון אופי".

גם ג'ון טרי לא ידע את נפשו מרוב אושר: "זה אחד הלילות הכי גדולים שלנו, והראנו מי זאת צ'לסי. היינו אמיצים וסבלניים עד הסיום, והוכחנו הלילה שאנחנו קבוצה. השחקנים באו ושיחקו ביחד".

המנג'ר החדש של צ'לסי, רוברטו די מתאו, היה כצפוי מאושר בסיום ואמר: "זה היה משחק פנטסטי לצפייה עם שתי קבוצות כדורגל נהדרות על המגרש. אני חושב שעשינו היסטוריה הערב, כיוון שהגענו ממקום כל כך קשה, וידענו שנצטרך הרבה מאוד כדי לעבור. ההופעה של כל הקבוצה היתה מצויינת. לא מדובר רק על השחקנים הבכירים, אלא על כל הקבוצה. הם שמו את הניסיון שלהם על הדשא, כי הם רגילים לסוג שכזה של משחק. דויד לואיס כבר לא היה יכול ללכת בסיום, ולג'ון טרי היתה התכווצות, אבל כולם היו פשוט מדהימים".

פאולו קנבארו היה המום כמו שאר חבריו לקבוצה, ואמר לאחר ההדחה: "זה כואב מאוד להפסיד ככה, אבל אנחנו עוזבים את ליגת האלופות עם הראש למעלה, מאוד למעלה". על המשחק עצמו אמר האיטלקי: "כמעט ולא היה ניתן לשמוע כלום על המגרש. זו פשוט היתה חומה של רעש. היו לנו מעט טעויות בהגנה שנבעו מחוסר תיאום בשער השני, וזה חבל. מאוד רצינו את המקום השלישי בליגה, אבל אחרי המשחק הזה, הרעב שלנו רק נהיה גדול עוד יותר. אנחנו רוצים שוב לשחק במגרשים כאלה".

מוריניו: "השחקנים עשו דברים מדהימים הערב"

בזמן שצ'לסי ונאפולי נאבקו ביניהן על המקום ברבע הגמר ונגררו להארכה בסיומה עלו האנגלים, ריאל מדריד דווקא סיימה את הסיפור ב-90 דקות, לאחר שניצחה 1:4 את צסק"א מוסקבה (2:5 בסיכום שני המשחקים). הבלאנקוס אמנם שידרו דאגה לפני המשחק מהיריבה הואפשרות שקבוצתם תודח, אבל מרגע שנפתח המשחק היתה רק קבוצה אחת על המגרש, ושחקניו של מוריניו עשו ככל העולה על רוחם מול הרוסים המתוסכלים.

מנג'ר ריאל מדריד, ז'וז'ה מוריניו הגיב בסיום לדבריו מלפני המשחק, על כך שהיריבה היא קשה: "ידעתי שזה יהיה משחק מסובך בגלל התוצאה של המשחק הראשון, ובגלל היריבה שלנו. ידעתי שזה לא יהיה קל". על היכולת של קבוצתו אמר המנג'ר: "אהבתי מאוד את הבגרות של השחקנים שלי. הם עשו הערב דברים מדהימים, ושלטו לחלוטין במשחק".

על ההגרלה הקרובה שתזמן לו את היריבה הבאה אמר מוריניו המבודח: "אפשר לשחק נגד כל יריבה. לכל הכדורים בתוך הקערה עם שמות הקבוצות יש את אותה טמפרטורה, אין כדורים חמים יותר. כל יריבה שנפגוש תהיה קשה". הפורטוגלי אף התעדכן בעלייתה של צ'לסי לרבע הגמר, והתייחס לאפשרות שיפגוש את האקסית. "אנשים לא יכולים להבין כמה אני אוהב את אינטר ואת צ'לסי, וכמה אני אוהב את השחקנים ורוצה בטובתם", אמר המאמן, "אני יודע שאם אשחק מולם ברבע הגמר, הם יהוו יריב נהדר, כי הם הראו במשחק אופי חזק. אני אשמח מאוד לשחק מולם".

גם צ'אבי אלונסו, לשעבר קשר ליברפול, מחכה לצ'לסי: "אם נפגוש אותם, יהיה נהדר לחזור לאנגליה. עם המנג'ר החדש, צ'לסי נראית אחרת ומשיגה תוצאות מצוינות. למרות זאת, הדרך עוד ארוכה".

קארים בנזמה, שנפצע במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, חזר הערב ואף כבש. "ידענו שאנחנו צריכים להיות שקטים, מרוכזים ולעשות את העבודה שלנו", אמר בנזמה. "שיחקנו משחק מצויין וזהו יום נהדר לריאל מדריד". בסיום אף התייחס הצרפתי לשמועות כי יש בעיות בינו לבין גונזלו היגואין: "אין שום בעיה בינינו. אני מאושר שהוא כבש הערב, ומה שהכי חשוב זו הקבוצה". על היריבה העתידית בשלב רבע הגמר אמר בנזמה: "לא ממש משנה לנו את מי נפגוש".

גונזלו היגואין נשמע מרוצה מאוד ואמר: "אני מאושר, זה היה משחק חשוב מאוד ואני שמח שעזרתי לקבוצה. אף פעם לא הייתי מוטרד מזה שלא כבשתי, התעסקתי בלעזור לקבוצה ותמיד הייתי בטוח בעצמי". גם היגואין, בדיוק כמו המנג'ר שלו וחברו לקבוצה, עבר לקלישאות כשזה הגיע לזהות היריבה שבדרך: "יש הגרלה ונראה מה יקרה. אנחנו לא מרגישים מיוחדים, ואנחנו צריכים לנצח איזו קבוצה שלא נקבל".

מנגד, המאמן המפסיד ליאוניד סלוצקי ידע שלקבוצתו מראש לא היה סיכוי של ממש הערב: "כדי להשיג את התוצאה שהיינו צריכים היה עלינו להציג את המשחק הכי טוב שלנו ולא לבצע אף טעות. שיחקנו נכון לפני ההתקפה, אבל בכל זאת עשינו טעויות ונתנו להם להגיע להזדמנויות".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully