וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווין סמית': "פנאתינייקוס? קודם יש משחק מחר"

מכבי ת"א מתכוננת למשחק באדריאטית מול הכוכב האדום (ה', 19:45, ספ' 5). הגארד הפסיד לדרק שארפ במשחק וירטואלי

שחקני מכבי תל אביב שבו היום (רביעי) לישראל, לאחר הניצחון אמש בליגה האדריאטית בסלובניה על דומז'אלה ולקראת משחק הבית מחר, באותה ליגה ממש, מול הכוכב האדום בלגרד (19:45, ספורט 5 ו-HD).

שחקני הקבוצה שנשארו בישראל ולא היו עם הצהובים בסלובניה, סופוקליס שחורציאניטיס, תיאו פאפאלוקאס, דווין סמית' ודייויד בלו, ערכו הערב אימון עם עוזר המאמן דרק שארפ. "היה אימון טוב, השחקנים זזו טוב, הזיעו ונהיה מוכנים למשחק מחר", אמר שארפ לאחר האימון, "אנחנו ממשיכים להיכנס לעניינים. אתם רוצים לשמוע על הסדרה מול פנאתינייקוס וזה נורמלי, אבל אנחנו קודם כל חושבים על מחר".

בתום האימון השתתפו השחקנים, יחד עם שארפ, באליפות הקליעות הוירטואלית הראשונה. בניגוד למשחק האמיתי, בו נדרשים השחקנים לנוע ולייצר לעצמם זריקה נוחה לסל סטטי, במשחק הוירטאלי הם עצמם הסטטיים ואילו הסל הוירטואלי היה זה שנע מצד לצד בתוך מסך פלזמה ענק. את ההתמודדות אגב, ניצח דרק שארפ: "קודם כל ניצחתי את דווין וזה מה שחשוב. מס' 6 ניצח את מס' 6", התבדח שארפ.

סמית', שכאמור הפסיד, לא נשאר חייב: "היום זה היום שלו, אבל אני אוריד את המשחק באינטרנט ואסגור איתו חשבון. זה נחמד להירגע עם החבר'ה רגע לפני משחקים חשובים. פנאתינייקוס? חכו. קודם כל יש לנו משחק מחר".

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully