וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: כפר סבא הדהימה את מכבי ת"א, 1:1 בסדרה

ניצחון 2:3 (19:25, 26:24, 26:24, 14:25, 12:15) ענק לכפר סבאים ושוויון בסדרת חצי הגמר. 0:3 למטה אשר על הוד השרון

איזו דרמה אדירה סיפק לנו הערב השני של חצי גמר הפלייאוף בליגת הכדורעף, שנערך הערב (רביעי). הפועל כפר סבא, שהפסידה למכבי תל אביב שלוש פעמים בשבוע שעבר (בגמר הגביע, בליגה ובמשחק הראשון בסדרה), סופסוף הצליחה לשבור את המחסום הפסיכולוגי ולגבור על הצהובים, אחרי משחק לפנתאון.

ממש כמו במשחק הקודם, כפר סבא הגיעה חדה יותר ולקחה את המערכה הראשונה עם 19:25. שוב, כמו במשחק הקודם בין השתיים, מכבי הפגינה ניסיון גדול, תיסכלה את הכפר סבאים, שנהנו מהתמיכה באולמם הביתי בבר לב, פעם אחר פעם וניצחה את שתי המערכות בתוצאה זהה, 24:26. כשנדמה היה שהגיע זמנה של כפר סבא להישבר, החניכים של איתי בכרך התפוצצו על הפרקט ועם 14:25 איזנו את המשחק, שהלך למערכה מכרעת. גם שם, עצביהם של הכפר סבאים היו חזקים יותר והם ברחו מהר וניצחו 12:15, כדי לקחת את המשחק כולו תוך 104 דקות ולאזן את הסדרה, שכעת חוזרת למשחק קריטי בהדר יוסף ביום שבת בערב.

במשחק המקביל, העסק נראה גמור ומטה אשר עושה בקלילות את דרכה לגמר מול מכבי הוד השרון המפורקת. היום, באולמה הביתי במוסינזון, הוד השרון עוד ניסתה לתת פייט בניגוד למשחק הראשון בסדרה ובמערכה הראשונה כבר הובילה 9:13, לפני שמטה אשר בראשות סנדרו המצוין הסתערה וניצחה 21:25. המערכה הבאה הייתה צמודה עוד יותר, והגיעה לשובר שוויון. במצב של 25:26 לאורחים, קסטילו המארח שלח הנחתה איומה החוצה והאורחים עלו ליתרון כפול. זה גם מה ששבר סופית את הוד השרון, שבמערכה האחרונה חטפה 25:16 ואיבדה את המשחק וכנראה שגם את הסדרה. מטה אשר ונועם כץ נראים נפלא וינסו להשלים את הסדרה עם 0:3 קליל כבר ביום שבת הקרוב.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully