וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני התפטר מהניקס

המאמן לקח אחריות על העונה המאכזבת. עוזרו, מייק וודסון, יחליפו. דיווח: ד'אנטוני דרש את דרון וויליאמס במקום כרמלו

אחרי רצף של שישה משחקים ללא ניצחון, וכשהקבוצה שלו מציגה כדורסל נרפה ולא מצליחה לגבור על יריבות נחותות ממנה, הודיע הערב (רביעי) מאמן ניו יורק ניקס, מייק ד'אנטוני, כי הוא מתפטר מתפקידו. מי שיאמן זמנית את הקבוצה הוא עוזרו, מייק וודסון, וכרגע לא ברור האם הניקס מתכוונים להביא מישהו מבחוץ עד סוף העונה. סוכנו של ד'אנטוני, וורן לגארי אמר כי ההחלטה היתה משותפת למאמן ולמועדון, וכי לשני הצדדים היו "מחלוקות לגבי העתיד של הניקס".

כזכור, הניקס סובלים מעוד עונה חלשה, אחת מיני רבות בעשור האחרון, ומחזיקה במאזן של 24:18, ונכון לכרגע, היא מחוץ לפלייאוף במזרח. התפטרותו של דאנטוני מגיעה דווקא בעונה בה עושה כרמלו אנתוני את עונתו המלאה הראשונה יחד עם אמארה סטודמאייר, ואולי יותר מכל- הניקס קיבלו את ג'רמי לין, שהלהיב את הליגה והוביל את הקבוצה למספר ניצחונות כשכרמלו נפצע, אך עתה אפילו לין לא מצליח להציל אותם. כצפוי, בניו יורק מיד החלו בניחושים מי יהיה האיש שיחליף את דאנטוני, כשאפילו שמו של פיל ג'קסון נזרק לאוויר, אולי יותר כמשאלה מאשר כמשהו שאכן עשוי לקרות.

הלחץ בניו יורק החל לתת את אותותיו מוקדם יותר היום, כשהניו יורק פוסט פרסם כי כרמלו אנתוני אמר כי הוא ישמח לעבור בטרייד לקבוצה אחרת, בעיקר בגלל ד'אנטוני. אנתוני כמובן כעס על הפרסום, ואמר הבוקר: "אני לא רוצה טרייד. אני לא יודע מאיפה הטיפשות הזאת מגיעה, אז בואו פשוט נפסיק לדבר על זה ובואו נוודא שזו הפעם האחרונה שאני שומע על זה".

אגב, הערב צצו דיווחים לפיהם המאמן היוצא נפגש בבוקר עם הבעלים של הניקס, ג'יימס דולן, ולאחריה התקבלה אצלו ההחלטה. באותה פגישה ביקש ד'אנטוני להעביר את כרמלו אנתוני לניו ג'רזי בתמורה לדרון וויליאמס, אך דולן סירב, ואולי זה היה הקש ששבר את גב הגמל של מאמן פיניקס לשעבר.

ד'אנטוני החל את קריירת האימון שלו בליגה הטובה בעולם בדנבר בעונת 1998/9, אך את הקפיצה הגדולה שלו עשה בפיניקס, שם, לאחר עונה חלשה ב-2003/4, לקח את הסאנס לארבע עונות נפלאות, שתיים מהן הסתיימו בגמר האזורי של המערב. לאחר מכן עבר ד'אנטוני לניקס, ושם, כמו מאמנים רבים, לא ממש הצליח להמריא. ניו יורק רשמה איתו מאזן חלש של 50:32 בעונתו הראשונה ב-2008/9, כשבעונה שלאחר מכן נפלה הקבוצה למאזן חלש עוד יותר- 53:29. בעונה שעברה החלו הניקס להתייצב עם 40:42, בעיקר עם הגעתו של אמארה סטודמאייר וכרמלו אנתוני, אך העונה כאמור, החבילה הזו לא הספיקה בכדי לצבור ניצחונות.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully