וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אורטון עובר לדאלאס, ג'ונסון נשאר בדטרויט

14.3.2012 / 20:28

הקוורטרבק יהיה המחליף של טוני רומו, מגהטרון יקבל ל-132 מיליון בשמונה שנים. דשון ג'קסון יישאר באיגלס עוד חמש שנים

עוד יום של העברות ב-NFL והאקשן פשוט מסרב לדעוך. הבוקר (רביעי) כבר דיווחנו לכם בין היתר על וינסנט ג'קסון שעובר לטמפה ביי ורוברט מיצ'ם שמגיע במקומו לסן דייגו והמשך היום הביא עימו בשורות מעניינות לא פחות.

דאלאס התחזקה בקוורטרבק קייל אורטון, שינסה לשקם את הקריירה בטקסס. כבר בנובמבר האחרון, כשהקוורטרבק המחליף של הקאובויס ג'ון קיטנה נפצע, הם ניסו לצרף את אורטון, אבל השחקן הגיע בסופו של דבר לקנזס סיטי. אורטון נחתך בעונה שעברה מדנבר אחרי שנתיים וחצי והספיק לשחק ארבעה משחקים עם הצ'יפס. הוא כמובן אמור להיות מחליף לטוני רומו בדאלאס ולפי הדיווחים הסיכום בין הצדדים הוא לשלוש שנים.

מי שממש לא יהיה מחליף הוא קלווין ג'ונסון. מגהטרון של דטרויט זכה, כראוי לשמו, להארכת חוזה מרושעת במיוחד של 132 מיליון דולר לשמונה שנים, 60 מיליון מהם מובטחים, מה שיהפוך אותו לתופס המרוויח ביותר במשחק. סוכנו של ג'ונסון, באס קוק, הגיב להסכם החדש בין הליונס לשחקן: "זה לא חוזה שרואים כל יום. הוא הכי טוב".

פילדלפיה והתופס שלה דשון ג'קסון החליטו להמשיך את הקשר ביניהם. ההסכם החדש ישאיר את ג'קסון לחמש שנים נוספות בעיר האחווה, תמורת כ-51 מיליון דולר. "אנו שמחים לשמור את אחד השחקנים הטובים בליגה", אמר מאמן פילדלפיה אנדי ריד, "לדשון יש את המהירות והיכולת להשיג נקודות בכל מצב".

עוד שמועות בשוק ההעברות: בליינבקר המצוין מריו וויליאמס מטייל באמריקה ונפגש כבר עם בפאלו, כשמועמדות נוספות לקלוט אותו הן סיאטל, ג'קסונוויל ושיקגו. כמו כן, ייתכן והשחקן יבחר להישאר בסוף דווקא ביוסטון. עוד שחקן חם הוא מאט פלין. הקוורטרבק המחליף של ארון רוג'רס בשנים האחרונות בגרין ביי, שסידר לעצמו חוזה יפה עם משחק סיום עונה סדירה מופלא מול דטרויט, מבוקש בסיאטל, סינסינטי ומיאמי, שם הוא עשוי להתאחד עם מתאם ההתקפה שלו מימי הפאקרס והמאמן החדש של הדולפינס, ג'ו פילבין.

ואף מילה על פייטון מאנינג. בינתיים.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully