וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: וינסנט ג'קסון מצטרף לטמפה ביי

14.3.2012 / 11:08

הטירוף ב-NFL נמשך: רוברט מיצ'ם בסן דייגו, רג'י ווין נשאר באינדי, פייטון מצמצם אפשרויות וברנדון מרשל שוב בצרות

רותח ב-NFL. שוק העברות השחקנים החופשיים נפתח הלילה (בין שלישי לרביעי) והתנועות לא נפסקות. אחרי הטרייד הגדול אמש, ששלח את ברנדון מרשל (נחזור אליו בהמשך) להתאחד עם ג'יי קאטלר בשיקגו, הגיעו הלילה עוד כמה פצצות מהליגה.

התופס וינסנט ג'קסון עזב כצפוי את סן דייגו אחרי שבע עונות והצטרף לטמפה ביי, שם ירוויח 55.55 מיליון דולר בחמש שנים. ג'קסון לא היה מרוצה בתקופה האחרונה מדרום קליפורניה והצ'ארג'רס לא שמו עליו תג פרנצ'ייז, מה שאיפשר את המעבר לחוף השני. טמפה מנסה להנחית גם את הגארד של היריבה לבית ניו אורלינס, קרל ניקס, שהפך לשחקן חופשי.

ומזה שהולך לזה שבא. רוברט מיצ'ם, התופס המצוין של ניו אורלינס בארבע העונות החולפות, יגיע לסן דייגו לארבע שנים תמורת 25.9 מיליון דולר, 14 מהם מובטחים. מיצ'ם, שהיה שותף פעיל עם 40 תפיסות ל-620 בקביעת שיא היארדים העונתי של דרו בריס בעונה שעברה, כמעט חתם בבפאלו, אבל לבסוף בחר בצ'ארג'רס.

אינדיאנפוליס בלמה מעט את ההתפרקות מנכסיה והצליחה להגיע להסכם עם רג'י ווין, שיישאר בקבוצה גם בשלוש העונות הקרובות. לאחר שיחרורו של פייטון מאנינג בשבוע שעבר, שמועות רבות קשרו את ווין עם הקבוצה בה יבחר פייטון, אולם כאמור, התופס שהעביר את כל 11 עונותיו בליגה במדי הקולטס, ימשיך בקבוצה וינסה לייצר כימיה עם אנדרו לאק, שצפוי להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט על ידי אינדי.

אם כבר הזכרנו את מאנינג, הרי שהקוורטרבק ממשיך לנדוד ברחבי אמריקה, כשהתחנה הבאה שלו היא טנסי, שם הוא אמור להיפגש היום עם ראשי הקבוצה, כך מסר הבעלים של הטייטאנס באד אדאמס. טנסי נחשבת לאופציה אפשרית עבור פייטון, שאולי ישמח לשוב למדינה בה שיחק בקולג'. פייטון כבר נפגש עם דנבר, אריזונה ומיאמי והבחירה שלו צפויה להתפרסם בימים הקרובים.

הטייטאנס גם איבדו שחקן הלילה, כשמגן הפינה המוכשר קורטלנד פיניגן עזב אותם והצטרף לסנט לואיס, תמורת 50 מיליון דולר לחמש שנים. פיניגן יזכה לאיחוד בראמס עם ג'ף פישר, המאמן שבחר אותו בדראפט 2006 לטנסי. מגן פינה נוסף, שדווקא לא הולך לשום מקום, הוא קרלוס רוג'רס, שהגיע עם סן פרנסיסקו להסכם חדש, במסגרתו הוא יישאר במפרת ארבע שנים נוספות תמורת כ-30 מיליון דולר. ההישארות של רוג'רס בניינרס משלימה למעשה את שמירתם של כל 11 שחקני ההגנה הפותחים מהעונה שעברה במדי סן פרנסיסקו, שכזכור הסתמכה על ההגנה שלה והגיעה עד לגמר ה-NFC.

כמו שהבטחנו, נסיים בברנדון מרשל. מסתבר שהבחור פשוט לא מסוגל להתרחק מצרות. רגע לפני שהוא עובר לשיקגו, מרשל היה מעורב, כך על פי החשדות, בהכאת אישה במועדון לילה בניו יורק, שם חגג ביום ראשון האחרון. על פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית, מרשל נקלע במהלך הערב לסיכסוך עם קבוצת אנשים אחרת ששהתה במועדון, בתוכה היה גם שחקן אחר בליגה, ששמו לא פורסם. השניים הושלכו מהמועדון והריב נמשך גם בחוץ, שם מרשל חבט באישה והשאיר לה פנס גדול בעין.

טרם ברור אם מרשל כיוון לאישה שנפגעה או למישהו אחר מבין חבריה ובכל מקרה, עורך דינו כבר הכחיש את כל הסיפור. כזכור, זו היא ממש לא ההסתבכות הראשונה של מרשל עם החוק, כאשר לפני פחות משנה אשתו נעצרה באשמת דקירתו של התופס, אולם ההאשמות בוטלו בהמשך. השחקן נעצר בעבר בחשד שהכה את חברתו, שנהג תחת השפעת אלכוהול וידע שלל מקרים נוספים לאורך השנים. במידה ויורשע הפעם בתקיפה, הליגה צפויה להשעותו.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully