וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לנג'ר דאלאס: דודי סלע עלה לסיבוב השני

הישראלי חזר מפיגור ל-6:1, 5:7, 5:7 מול ריאן סוויטינג האמריקני, המדורג 80 בעולם. ישחק מול ביורן פו הגרמני

אחרי תקופה ארוכה של טורנירים מסבב ה-ATP, חזר הערב (רביעי) דודי סלע לסבב הצ'לנג'ר בטורניר דאלאס (סך פרסים: 125 אלף דולר). הישראלי, שנמצא לאחרונה בכושר נהדר, הצליח לעלות לסיבוב הבא לאחר 6:1, 5:7, 5:7 על ריאן סוויטינג האמריקני, שמדורג במקום ה-80 בעולם. בסיבוב השני ישחק סלע נגד ביורן פו הגרמני (113 בעולם), שניצח 6:7 (5), 2:6 את מרסל אילהן הטורקי.

המערכה השלישית הייתה דרמטית במיוחד. סלע פיגר כבר 3:1 במערכה השלישית, אבל הצליח לשמור על ההגשה שלו ולשבור על ה-15 במשחקון הבא כדי לאזן ל-3:3 במהירות ואחרי שגיאה לא מחויבת של האמריקני. דווקא בשלב הזה נשבר סלע שוב אחרי שגיאה לא אופיינית וסוויטינג עלה ל-3:5 אחרי ששמר על ההגשה שלו. סלע שמר על ההגשה שלו וצימק ל-5:4, כשבשלב הזה הגיש האמריקני למשחק כולו. אלא שסלע הצליח להשיג שתי שבירות נוספות, בעוד סוויטינג נראה רע מאוד וסלע ניצח 5:7 גם במערכה השלישית.

למעשה, מדובר בטורניר צ'לנג'ר ברמה גבוהה, שכן משתתפים בו מדורגים ושחקנים בכירים מאוד שהודחו בשלב מוקדם מטורניר המאסטרס אינדיאן וולס שנערך במקביל. בין המשתתפים בטורניר: מרין צ'יליץ', אלכס בוגומולוב, אנדראס ספי, רובין האסה וין סון לו. סלע מדורג שישי בטורניר.

* גם אמיר ויינטרוב (203 בעולם) הצליח לנצח. המחבט מספר שתיים של ישראל עשה את זה בטורניר פינג'ו בסין, כשניצח 6:7 (4), 4:6 את סבסטיאן ריישיק הגרמני, המדורג במקום ה-246 בעולם. בסיבוב השלישי ישחק ויינטרוב מול קמיל קפקוביץ' הסלובקי, המדורג במקום ה-224 בעולם.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully