וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל מכללות: הנשיא שוב אמר את דברו

כמו בכל שנה, ברק אובמה מילא את בראקט המכללות לקראת מרץ המשוגע. מי האלופה שבדרך על פי הנשיא? כנסו ותגלו

נשיא ארצות הברית ברק אובמה מילא אמש (שלישי) את טופס ה"ברקטולוג'י"- חיזוי התוצאות בטורניר "March madness" של ליגת כדורסל המכללות, בשיתוף בלעדי עם אנדי כץ, כתב בכיר באתר ESPN, ודוריס בורק פרשנית כדורסל נשים של הערוץ. בתיעוד המפגש והראיונות הבלעדיים שנתן אובמה לכץ ובורק, ניתן לצפות באתר ESPN.com.

לפי תחזיות הנשיא, הפיינל פור לגברים יורכב מהמכללות קנטאקי, אוהיו סטייט, מיזורי וצפון קרוליינה. כמו-כן, חוזה אובמה כי לפיינל פור הנשי יגיעו קבוצות ביילור, סט. ג'ון, קונטיקט ונוטר דאם.

זוהי השנה הרביעית ברציפות בה משלים הנשיא בבלעדיות ושיתוף מלא עם ערוץ ESPN את ניחושיו לטורניר הגברים, והשלישית בה הוא משלים את הטופס עבור טורניר הנשים. הערוץ יציג סיקור נרחב של 63 המשחקים המרכיבים את טורניר "March madness" לגברים החל ממחר, כאשר משחק האליפות בטורניר יועבר בשידור חי בערוץ ב-3.4.

מבין כל האירועים הפופולאריים ביותר בלוח אירועי הספורט השנתי, טורניר " March madness" של ה-NCAA, מרתק ומשתף מיליוני אוהדים התומכים בקבוצות ממכללות ואוניברסיטאות מרחבי המדינה, צופים בשידורים ומשחקים באתר ESPN את משחק החיזוי ("ברקטולוג'י"), שם גם הם מנחשים את תוצאות הטורניר.

בשנת 2011, אתגר החיזוי לטורניר הגברים היה משחק הברקטולוג'י מהפופולאריים ביותר, עם כמעט שישה מיליון משתתפים. טופס הניחושים של אובמה לשנת 2011, רשם הישג נאה, יחסית, כשדורג במקום ה-746,086 - בתוך 15 האחוזים הגבוהים.

  • עוד באותו נושא:
  • ברק אובמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully