וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר קופל ייצא לארה"ב וייפגש עם כספי ופארמר

14.3.2012 / 17:15

יו"ר איגוד הכדורסל ינסה להבטיח את מקומם של השניים בנבחרת ישראל, ואף פועל לקידום אירוח אליפות אירופה 2017

זמן קצר לאחר כניסתו לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל, סיפר הערב (רביעי) אבנר קופל בישיבת האיגוד כי הוא צפוי לצאת בשבוע הבא לארצות הברית, בין השאר כדי להיפגש עם שחקנה של קליבלנד, עמרי כספי. קופל יצפה ביום שני במשחק בין ניו ג'רזי נטס של ג'ורדן פארמר לקליבלנד של כספי וייפגש עם השניים. עם כספי ינסה קופל ללבן את כל מה שקרה בינו לבין נבחרת ישראל בקיץ שעבר ויתאם את הגעתו לאימוני ומשחקי הנבחרת בקיץ הקרוב.

הפגישה עם פארמר מתקיימת בידיעת ובתיאום מראש עם ראשי מכבי תל אביב. קופל יבדוק עם פארמר את האפשרות שישחק בעתיד בנבחרת ישראל. כמו כן, דיווח קופל על פגישה שקיים בשבוע שעבר עם נאר זנולין, מזכ"ל פיב"א אירופה. בפגישה עלתה אפשרות ראשונה שישראל תארח את משחקי אליפות אירופה 2017. קופל פרט בפני זנולין את מפת האולמות בישראל, כפי שהיא אמורה להיראות עד שנת 2017 וקיבל ממנו ספר עב כרס ללמידה של כל התנאים בהם יש לעמוד כדי להגיש מועמדות לאירוח המשחקים. מועד הגשת המועמדות הוא סוף שנת 2012.

בפגישה אף סייע זנולין להחלפת ביתיות עם סלוביקה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בקיץ הקרוב כדי לפתור בעיה שנוצרה מול היכל נוקיה. בתוך כך, החליטה הנשיאות שהחל מעונת המשחקים הבאה 13\2012 כל הליגות בישראל, כולל הילדים, ישחקו לפי חוקת הכדורסל החדשה, כולל קו השלוש המרוחק.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully