וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון בכורה לאברהם גרנט בפרטיזן בלגרד

אחרי שתי תוצאות תיקו, הצליח המאמן הישראלי לגבור 1:2 על OFK בלגרד השמינית. ברצלונה וריאל מדריד כבר בלחץ?

אברהם גרנט רשם הערב (רביעי) ניצחון ראשון כמאמן פרטיזן בלגרד. המוליכה הסרבית גברה 1:2 על OFK בלגרד השמינית בטבלה, במסגרת המחזור ה-18 בליגה ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-47, שש יותר מהכוכב האדום, שניצחו 0:4 את סמדרבו במשחק מאוחר יותר. לגרנט, זהו כאמור ניצחון ראשון אחרי שתי תוצאות תיקו ולאחר שהפער בצמרת קטן לשש נקודות למרות שעמד על 10 עם הגעתו של הישראלי בתום הפגרה.

הקבוצה של גרנט הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה-28 עם בעיטה חופשית נהדרת של נמניה טומיץ' מ-25 מטר, כדור שפגע בקורה וחדר פנימה על אף ששוער המארחת היה ליד הכדור. OFK הצליחה לאזן בדקה ה-38 עם נגיחה נהדרת של אוגוסטו קווינטרו. אך פרטיזן לא ויתרה והצליחה לכבוש את שער הניצחון עוד לפני הירידה למחצית, עם נגיחה של איבן איבנוב בדקה ה-43. OFK נראתה טוב יותר במחצית השנייה, מול פרטיזן שבעיקר התגוננה ונהנתה מיכולת מצוינת של השוער ולדימיר סטויקוביץ' שהשאיר את שלוש הנקודות אצלה.

בקפריסין יצא לדרך היום שלב רבע גמר הגביע, המורכב משני משחקים. קבוצתו של רוני לוי אנורתוזיס, הפסידה 1:0 בחוץ לא.א.ל לימסול, מפנדל מוצלח של דג'ילי ארסן ווהו מחוף השנהב, בדקה ה-72. הגומלין ייערך בעוד שבעה ימים. עוד בגביע הקפריסאי: יובל שפונגין שיחק 90 דקות בתבוסה שהנחילה קבוצתו אומוניה ניקוסיה לארמיס ארדיפו, 0:6. אחרי 0:1 קטן במחצית הראשונה, ניקוסיה התפוצצה במחצית השנייה ולמעשה הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר עוד לפני שלב הגומלין. דדי בן דיין לא שותף במשחק.

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully