וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ה-NBA לשעבר דאג כריסטי עובר לתעשיית הפורנו

כריסטי ואשתו ג'קי, כוכבת "נשות הכדורסלנים", יפיקו סרט לתעשיית המבוגרים וימשיכו את מערכת היחסים המוזרה שלהם

כדורסלן ה-NBA לשעבר דאג כריסטי שוב עושה הסבת מקצוע. התקשורת בארה"ב מדווחת כי כריסטי, יחד עם אשתו ג'קי כריסטי, עוברים לתעשיית הפורנו. אל חשש, כריסטי ואשתו לא יופיעו עירומים לעיני המצלמה, מאחר שלדבריהם, השניים יהיו אך ורק המפיקים של הסרט ויישארו מאחורי הקלעים, ובכך ימשיכו את מערכת היחסים המוזרה ביניהם.

בעבר כריסטי התפרסם לאחר שסיפר כי אשתו לא מרשה לו אפילו להסתכל על נשים אחרות, שלא לומר לשוחח איתן. הפעם נדמה שלא רק שהוא יצפה בהן, אלא אף במצבים אינטימיים במיוחד.

בעבר אחרי כל פעולה שלו על המגרש הוא נהג לעשות לאשתו מחווה קטנה כשהניף לעברה את הזרת, וחיפש את החיוך שלה מהקהל. בעבר האמריקאים ספרו, וגילו 62 פעמים שהשניים העבירו זה לזה מסרים במשחק.

לאחר מכן השניים אף הוציאו ספר משותף על "האהבה המיוחדת שלהם", וג'קי אף לקחה חלק בסדרת הטלוויזיה של VH1 על "נשות הכדורסלנים". השניים כבר נשואים 18 שנה, וכמעט בכל שנה הם מחדשים את הנדרים שלהם בטקס גדול.

כריסטי, כזכור, היה חלק מסקרמנטו קינגס הגדולה של דיבאץ' וכריס וובר, זו שהגיעה עד לגמר המערב ונלחמה בקרבות בלתי נשכחים מול הלייקרס של קובי בריאנט ושאקיל (ורוברט הורי, יש לציין). כמו כן שיחק בעבר בין השאר בטורונטו, ניו יורק, ואורלנדו. ב-2003 הוא נכלל בחמישיית ההגנה של העונה ב-NBA. ממוצע הקריירה שלו הוא 11.2 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק. בהצלחה בהמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully