וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא אסולין: "ברייטון משחקת כמו ברצלונה"

הישראלי מרוצה מהקבוצה, שמעוניינת בשירותיו עד תום העונה. המנג'ר, פוייט: "זה תלוי רק בו, מקווה שנסדר את זה השבוע"

האם גיא אסולין יישאר בברייטון עד סיום העונה? השחקן הישראלי ששייך למנצ'סטר סיטי והושאל לקבוצה מדרום אנגליה בחודש שעבר, אמור לסיים את תקופת ההשאלה שלו לאחר המחזור הבא, אך בברייטון מרוצים מהשחקן והיו שמחים להשאירו.

השחקן עצמו נשמע נלהב מהקבוצה החדשה בה נחת, והשווה אותה לענקית מארץ אחרת: "ברייטון מנסה ליישם את מה שפוייט מביא עם הניסיון שלו, ואני חושב שהפילוסופיה הזו דומה לצורה שברצלונה משחקת", אמר אסולין. "התנועה, המסירות, הכיסוי, ההתקפה ויצירת ההזדמנויות".

אסולין שיחק ארבע פעמים במדי השחפים, כשהוא פותח בהרכב רק פעם אחת, אך נראה שבהחלט הותיר את חותמו על המנג'ר, גאס פוייט. "אני חושב שיש לנו צ'אנס נהדר להשאיר אותו", אמר פוייט הערב (שלישי), "אך אנחנו צריכים לוודא שכולם יהיו מרוצים מהעסקה הזו. גם השחקן, גם מנצ'סטר סיטי וגם אנחנו. נראה. אני מקווה שנסדר את זה עוד השבוע".

על אסולין עצמו אמר המנג'ר: "זה הכל תלוי בו. הוא יודע איפה הוא עומד, מה הוא יכול להשיג ואת כל האפשרויות. כבר שוחחתי איתו בשבוע שעבר, ונשוחח שוב בימים הקרובים". עתה נותר להמתין לתשובתה של סיטי, שיותר מסביר להניח תסכים לבקשתה של ברייטון ותשאיר את הישראלי במועדון. השחפים מודרגים במקום החמישי בליגת המשנה, והם חזק בתמונת הפלייאוף, ממנו מעפילים לפרמיירליג.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully