וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א הביסה את קאזאן, ריאל מדריד דרסה את ויאדוליד

אנדריי קירילנקו הוביל את קבוצתו ל-57:75 בחוץ על קאזאן, ריאל מדריד הביסה את ויאדוליד 55:76, סרחיו יול הצטיין עם 22

בזמן שמכבי תל אביב התכוננה לסדרת ההצלבה ביורוליג וגברה על דומז'אלה במסגרת הליגה האדריאטית, גם צסק"א מוסקבה הראתה שהיא מוכנה לסדרת ההצלבה שלה, כשהביסה את קאזאן 57:75 בחוץ. דווקא המארחים היו טובים יותר בפתיחה, אבל אז נתקעה קאזאן על 20 נקודות בלבד בשני הרבעים הבאים, מה שאיפשר לצסק"א לברוח עד 15 הפרש, ומשם היא לא הביטה לאחור. אנדריי קירילנקו הוליך את קלעי צסק"א עם 15 נקודות ו-10 ריבאונדים, קלי מקארתי קלע 15 למפסידים.

בינתיים, קבוצה שלא תהיה בהצלבה, הלא היא ריאל מדריד, הביסה בליגה המקומית שלה את ויאדוליד 55:76. הבלאנקוס עלו ליתרון דו ספרתי, אבל את עיקר הבריחה שלהם הם עשו ברבע השלישי, אז רצו ל-15:27, והאורחים נאלצו להרים ידיים. סרחיו יול היה גדול עם 22 נקודות (4 מ-8 לשלוש), סרחיו רודריגז הוסיף 11 וחילק 7 אסיסטים. לופז ורובינסון קלעו 8 נקודות כל אחד לויאדוליד, בה אף שחקן לא הגיע לדאבל פיגרס.

בליגת ה-VTB השיגה ספרטק סנט פטרסבורג של יותם הלפרין ניצחון על ריטאס וילנה 65:72. הרוסים היו נוראיים בפתיחה ונתקעו על 5 נקודות בלבד ברבע הראשון, אבל התאוששו במחצית השניה, כשרבע אחרון של 19:31 מעניק להם את הניצחון. פטריק בוורלי הוליך את קלעי ספרטק עם 16 נקודות, יותם הלפרין שיחק 11 דקות ולא קלע. במשחק נוסף בליגה הפסידה נימברוק של ננו גינזבורג 85:76 למאריופול.

מכבי תל אביב טיילה מול דומז'אלה באדריאטית

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully