וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "לא מעריכים מספיק את ברצלונה בספרד"

קשר האלופה מסביר: "המלחמה בינינו ובין ריאל מונעת מאנשים לראות את ההצלחות שלנו. מחוץ לספרד מעריכים אותנו יותר"

בימים האחרונים, בעקבות הכושר במדהים בו מצוי ליאונל מסי, שבו מספר אנשים ותהו מי חשוב יותר לברצלונה הגדולה - המאסטרו הארגנטינאי, או המאמן פפ גווארדיולה. הערב (שלישי) נדרש לסוגיה שחקן שמכיר היטב את שתי הדמויות - צ'אבי. "מדוע לבחור ביניהם כששניהם יכולים להישאר בברצלונה עוד שנים רבות?" אמר הקשר הנפלא באירוע שיווקי של המועדון. "פפ נתן לנו המון כמאמן, ומסי הוא זה שעושה את ההבדל".

לאחר מכן נשאל צ'אבי על סוגיה מעורפלת לא פחות - עתידו של המאמן האהוב. "גווארדיולה הוא חלק גדול מכל הקבוצה הזו ואני חושב שטוב לו כאן, הוא נהנה כאן. הוא תחרותי מאי פעם, ואני חושב שהוא יאריך את חוזהו. לא נהיה מוכנים לקבל ממנו תשובה שלילית, הוא המנהיג שלנו, הוא זה שהפך אותנו לווינרים".

הדברים המעניינים ביותר שהגיעו מפיו של קשר נבחרת ספרד היו קשורים דווקא בתקשורת הספרדית, שלטענתו לא נותנת מספיק כבוד לאלופה המכהנת: "נדמה לי שכל מלחמת ברצלונה-ריאל מדריד הזו מונעת מאנשים בספרד לראות את ההצלחות שלנו. אני חושב שמחוץ לספרד אנשים יותר מעריכים אותנו".

לבסוף, התייחס צ'אבי לסיכויים העגומים של ברצלונה להדביק את ריאל מדריד במירוץ האליפות, והבהיר: "עדיין לא ויתרנו על הליגה, נילחם עד הסוף, עד שלא יהיה לנו סיכוי. ריאל יכולה למעוד בכל משחק".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully