וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו לפני צסק"א: "לא יודע אם אכבוש חמישייה אי פעם"

ריאל מדריד מתכוננת לצסק"א (21:45, ע' 5), רונאלדו הגיב על החמישייה של מסי: "שמח עבורו". צ'לסי נגד נאפולי (21:45, 5+)

שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות יגיע הערב (רביעי) לסיומו עם שני משחקים. בספרד תארח ריאל מדריד את צסק"א מוסקבה בתקווה לשמור, לכל הפחות, על ה-1:1 שהשיגה ברוסיה במשחק הראשון ולא לספק למפעל את הסנסציה הגדולה ביותר שלו. במפגש המקביל תתפלל צ'לסי המאכזבת לכפר על ההפסד הכואב שחטפה בנאפולי, כשתארח בסטמפורד ברידג' את האיטלקים בנסיון להפוך את ההפסד 3:1 מהמשחק הראשון. יהיה חם. כזכור, ברצלונה, מילאן, אפואל ניקוסיה, בנפיקה, באיירן מינכן ומארסיי כבר מחכות ברבע הגמר.

ריאל מדריד - צסק"א מוסקבה (21:45, ערוץ 5 ו-ספורט5 HD)

הבלאנקוס לא הרשימו במיוחד במשחק הראשון בין שתי הקבוצות במוסקבה, אך בדקה ה-92 הם עדיין הוליכו ביתרון של 0:1 - כזה איתו אפשר לשוב למדריד בראש די שקט. אלא שאז, בתום ערבובייה גדולה ברחבה, הגיע פונטוס ורנבלום, הכניע מקרוב את איקר קסיאס, והכניס את מוליכת הליגה הספרדית ללחץ. כעת, יודעים בריאל שתיקו מרובה שערים או הפסד יהווה את אחד הכשלונות הגדולים של המועדון בשנים האחרונות, ועל כן רמת הדריכות במחנה של ז'וזה מוריניו גבוהה במיוחד.

"השגנו תוצאה בעייתית במשחק הראשון, ככה שהכל פתוח", אמר ז'וזה מוריניו במסיבת העיתונאים. "אני מכיר את צסק"א מהתקופה שלי באינטר ובצ'לסי ואני יודע שמדובר בקבוצה טובה. הם משחקים מהר, יש להם מתפרצות מצוינות והגנה חזקה, אבל אני חושב שיש לנו את הכלים להתגבר עליהם. הפתעות יכולות לקרות אבל ניסים לא, אם הם ינצחו זה לא יהיה מנס, זה יהיה בגלל שהם שיחקו טוב מאוד ואנחנו שיחקנו גרוע מאוד".

כריסטיאנו רונאלדו התבקש על ידי העיתונאים מרוסיה להשוות בינו לבין מסי, שכבש עד עתה 12 שערים באירופה לעומת הארבעה של הפורטוגלי. "לא אכפת לי מגולים, אני לא חושב על זה. רק שהקבוצה תנצח". כשנשאל על החמישייה של מסי אמר רונאלדו: "אני שמח בשבילו ובשביל הכדורגל. לא יודע אם אני מסוגל לעשות את זה. אולי יום אחד גם אני אוכל לכבוש חמישייה, נראה". רונאלדו הוסיף ש"אני מרגיש אהוב במדריד, אשמח להישאר פה, שנה אחרי שנה".

הסטטיסטיקה, למי שתהה, גם כן מתגייסת לצידה של ריאל: מתוך 12 פעמים שהבלאנקוס סיימו משחק חוץ בשלב פלייאוף בתוצאת תיקו, קבוצת הפאר הספרדית כשלה לעלות רק פעם אחת. ב-20 המשחקים האחרונים שלה בליגת האלופות ריאל הפסידה רק פעם אחת, ושמונה מתוך תשעת משחקי הבית האחרונים שלה בצ'פמיונס הסתיימו גם כן בניצחון. בכל 34 משחקיה בכל המסגרות העונה ריאל מצאה את הרשת לפחות פעם אחת, וכדי להמשיך את הקו הזה, צפוי לעלות מחר מוריניו בהתקפה עם גונזאלו היגואין וקארים בנזמה בצוותא, כשפביו קואנטראו ואנחל די מריה הפצועים ייעדרו.

מנגד, צסק"א כבר הוכיחה שהיא לא ממש מפחדת ממוריניו ושחקניו, ולא בכדי המועדון הרוסי מעולם לא הפסיד לקבוצה ספרדית בתולדותיו (שלוש תוצאות תיקו, שלושה נצחונות). בנוסף, ב-12 משחקי החוץ האחרונים של צסק"א בכל המסגרות היא ירדה מנוצחת פם אחת בלבד, אם כי במשחק הליגה האחרון היא אכזבה במעט כשסיימה ב-1:1 בלבד עם דינמו מוסקבה בדרבי. קייסוקי הונדה המצוין, שלא שיחק ביום שישי, ישוב להרכב.

"ריאל מבקיעה המון שערים אפילו כשיש לה שחקנים חסרים", אמר מאמן הקבוצה הרוסית, ליאוניד סלוצקי. "זה יהיה מחזה ענק לשחק מולם בסנטיאגו ברנבאו. יש להם שחקנים מהירים, ככה שנצטרך להיות מאוד חדים בהגנה. יהיה מאוד מאוד קשה למנוע מהם להבקיע אפילו שער אחד, אז ננסה בעצמנו גם להבקיע שער חוץ. מעט מאוד קבוצות מסוגלות לתפקד ברמה טקטית כל כך גבוהה בשלב כזה, אבל אני מאמין בניסים".

צ'לסי - נאפולי (רביעי, 21:45:, ספורט5+)

לאחר שארסנל הודחה מול מילאן, נותרה צ'לסי לבדה להניף בגאווה את דגל בריטניה במפעל האירופי הגדול מכולם. אלא שהמשימה של הבלוז תהיה קשה במיוחד, שכן עליהם למחוק פיגור 3:1 מהמשחק הראשון מול אחת הקבוצות החמות ביותר ביבשת. אם צ'לסי לא תצליח להשיג את המטרה - ניצחון 0:2 או כזה בהפרש של שלושה שערים ומעלה - תהיה זו הפעם הראשונה מאז 1996 שרבע גמר גביע האלופות ישוחק ללא אף נציגה אנגליה.

"ברור שנצטרך לשחק מאוזן, כי נאפולי מאוד מסוכנת בהתקפות מתפרצות. יש להם שחקנים שיכולים לפגוע בנו", אמר מנג'ר הבלוז, רוברטו די מתאו, שהחליף בתפקיד את אנדרה וילאש בואש ועד כה עושה עבודה לא רעה כלל, עם שני נצחונות ואפס שערי חובה. "כשנאפולי תבוא לכאן מחר היא תראה קבוצה טובה, ואנחנו נעשה להם את החיים מאוד קשים. יש לנו אמונה שאפשר להפוך את התוצאה".

ג'ון טרי הוסיף ש"צ'לסי תצליח להתגבר על נאפולי ולעלות לרבע הגמר, זה יהיה אחד ההישגים הגדולים בתולדות המועדון. חשוב מאוד מבחינתנו לפתוח היטב. התחלה טובה תוכל להדליק את הקהל ולגרום לנו להאמין עוד יותר".

גם דידייה דרוגבה מאמין כי קבוצתו מסוגלת לעמוד במשימה הקשה: "אנחנו יכולים לעשות את זה כי יש לנו את השחקנים, הגישה והאופי. במשחק כזה אתה צריך את הקהל, שיהיה איתנו ויהיה חזק אפילו אם נעשה טעויות. זהו רגע קשה עבור צ'לסי ואנחנו זקוקים לקהל". אגב, בכל שבעת שבעת המשחקים שלה העונה בליגת האלופות כבשה צ'לסי ראשונה, אך רק שלושה מהם הסתיימו בנצחונות.

מנגד, נאפולי מגיעה להתמודדות בכושר מצוין. מעבר להצגה הגדולה באיטליה, נמצאת קבוצתו של וולטר מצארי בעיצומו של רצף בן חמישה נצחונות בליגה המקומית ושלושה באירופה (לראשונה מאז 1966), והיום היא קיבלה חדשות טובות נוספות בדמות ערעור שהתקבל, ויאפשר למצארי לעמוד על הקווים בסטמפורד ברידג' מחר. כזכור, המאמן אמור היה לרצות את החלק השני של עונש ההרחקה שקיבל בסיום שלב הבתים לאחר שלא אימן את המשחק הראשון בסאו פאולו, אך 24 שעות לפני המשחק התקבל הערעור של המועדון, ומצארי יוליך את קבוצתו לאחד המשחקים החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות.

"ראינו את המשחק בין ארסנל ומילאן ואנחנו חייבים לוודא שזה לא ישפיע עלינו. אם נשתמש באותה טקטיקה של מילאן, זה יהיה אסון עבורנו", אמר כוכב הקבוצה, מארק המשיק. "אנחנו בטוחים שנעלה לשלב הבא, אבל אסור לנו להיות שאננים. זה נמצא 80% בידיים שלנו, ונהיה חייבים להישאר רגועים עד סיום המשחק. צ'לסי היתה ברת מזל במשחק הראשון, כי הגיע לנו עוד שער אחד".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully