וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "אלא אם ריאל תגיד לי אחרת, אני נשאר"

רגע לפני הגומלין מול צסק"א (ד', 21:45, ע' 5 ו-HD), דיבר המאמן פעם נוספת על עתידו. רונאלדו: "אין לי ספק שהוא יישאר"

ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות מחר (רביעי, 21:45, ספורט5 ו-HD) מול צסק"א מוסקבה, והערב קיימה מוליכת הליגה הספרדית את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המפגש החשוב. ז'וזה מוריניו וכריסטיאנו רונאלדו פקדו את המאורע, ושלא במפתיע, גם הפעם אחת הכותרות הגדולות שיצאו עסקו דווקא בעתידו של המאמן הפורטוגלי, ולאו דווקא במשחק עצמו.

"מוריניו יישאר איתנו, אין לי בכלל ספק בכך", אמר רונאלדו, ולאחר מכן עבר להתייחס לעתידו שלו, בצל העניין שהביע בו הבעלים של מילאן, סילביו ברלוסקוני. "בריאל מדריד אני תמיד צריך להתחרות עם החברים שלי, ואני משתפר מעונה לעונה. זה מדהים עבורי, אני כל הזמן לומד פה ואני רוצה להמשיך. מאוד כיף לי כאן".

שאלת המשך דרכו של המיוחד ריחפה גם מעל דבריו של מוריניו עצמו: "העתיד שלי לא תלוי בשמינית גמר ליגת האלופות. אלא אם הקבוצה תגיד לי אחרת, אישאר כאן אפילו אם נפסיד לצסק"א. אני לא מקבל החלטות על סמך משחק אחד".

לקראת המשחק עצמו, בו תנסה ריאל לשמור לכל הפחות על ה-1:1 שהשיגה ברוסיה, הוסיף המאמן: "לא תמיד הקבוצה הטובה יותר מנצחת. יהיה משחק מאוד קשה, צסק"א קבוצה חזקה כבר כמה שנים. הם מאוד מהירים ומסוכנים במתפרצות ואנחנו נהיה חייבים להיות עירניים".

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully