וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן זועם: "נותנים לכם יומיים חופש, וזה המצב"

13.3.2012 / 14:24

המאמן ערך לשחקני בית"ר אסיפה וכעס על הכמות הגדולה של פצועים וחולים: "אמרתי לכם לטפל בגוף שלכם כמו שצריך"

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) אימון אחד ארוך במקום שניים שהיו בתכנון, כאשר המאמן אלי כהן העדיף לנצל את הזמן לאסיפת קבוצה, בה הראה לשחקנים קטעים מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה. כהן החמיא לשחקנים על משחק הלחץ, הסבלנות, השיפור בכניסת שחקנים לרחבה והנעת הכדור, אך יחד עם זאת יודע שהקבוצה לא תוכל להמשיך ולספוג שערים כמו שספגה ושטף את השחקנים בנושא.

בנוגע לדני פרדה, עליו דיבר כהן לכל אורך השבוע שלפני כן, אמר המאמן לשחקנים: "עם כל הכבוד לניצחון, לא יכול להיות שאנחנו שמים דגשים ספציפיים על פרדה, התנועה שלו וההגעה שלו מאחור והוא עובר שלושה שחקנים כאילו כלום וגורם לשער הכי קל שיכול להיות. מה, אני מדבר לאוויר?"

גם על אנדריי פיליאבסקי החולה שנעדר היה למאמן מה לומר: "לא יכול להיות שנקבל שערים כשהבלם עם הפנים לשער. פעם אחת זה הסתיים בהגעה מאוחרת ופעם אחת בגול עצמי. אם לא נהיה מרוכזים, על גולים כאלה נפסיד משחקים וכל מה שעשינו ייהרס".

כהן גם לא אהב את העובדה שמספר שחקנים הגיעו חולים או פצועים ואמר להם: "נתתי לכם יומיים חופש אחרי המשחק וביקשתי שתטפלו בגוף שלכם ותבואו מוכנים. לא יכול להיות שזה המצב ואני לא אסבול דבר כזה יותר. זאת פעם אחרונה שזה קורה". אגב, בשבוע הבא יזכו השחקנים להרצאה בנושא תזונה נכונה ושמירה על גוף בריא.

לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת אמר כהן: "עשינו דברים יפים שצריך לשמור עליהם והם יעזרו לנו מאוד בהמשך, במיוחד הביטחון והיכולת לשחק כדורגל משוחרר, אבל כבר נגד בני יהודה לא נוכל להרשות לעצמנו שערים כאלה כי נשלם על זה מחיר יקר מאוד".

קובי מויאל צפוי לחזור להרכב נגד בני יהודה ביום שני הקרוב. בבית"ר החליטו על הוזלת מחירי הכרטיסים ובמשחק הקרוב צפוי מחיר אחיד של 40 ש"ח במטרה להביא לפחות 8,000 אוהדים לטדי. יש לזכור כי היציע המזרחי יהיה סגור במשחק עקב העונש אותו ספגה הקבוצה והאוהדים יאוכלסו ביציע המערבי וביציע הצפוני.

במסגרת ההכנה למרתון ירושלים 2012, תקיים מחר בית"ר אימון חגיגילמען ילדי ארגון שלוה בעלי הצרכים המיוחדים. האימון יתקיים באולם הכדורסל מלחה בירושלים.



עוד על בית"ר ירושלים:

בית הדין הקל בעונש של הקבוצה

בבית"ר מרוצים מהקהל: "לא זכורה תמיכה כזו בקבוצה"

צפו ב-2:3 של בית"ר על מכבי פתח תקוה

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully